د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 13:14
شهردار پاوه خبر داد:

حذف حریم تأسیساتی ورودی شرقی شهر پاوه

حذف حریم تأسیساتی ورودی شرقی شهر پاوه

شهردار پاوه از موافقت کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان با حذف حریم تأسیساتی ورودی شرقی شهر خبر داد.

به گزارش سلام پاوه: شهردار پاوه از موافقت کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان با حذف حریم تأسیساتی ورودی شرقی شهر خبر داد.

 

مهندس مرادی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: پس از الحاق چهار روستای واقع در ورودی شرقی شهر به پاوه طی مصوبه هیأت محترم وزیران در سال 99، یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که صاحبان املاک واقع در آن محدوده و شهرداری با آن مواجه بودند وجود حریم تأسیساتی و عدم امکان صدور مجوز نوسازی، ساخت، واگذاری انشعابات، پاسخ استعلام جهت صدور سند مالکیت، پایان کار در محدوده مذکور بود.

 

شهردار پاوه ادامه داد: به همین دلیل رفع این مانع در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار گرفت و مکاتبات و جلسات و رایزنی‌های متعددی در این رابطه به عمل آمد که نهایتاً حذف حریم تأسیساتی مذکور بعد از چنین جلسه دو هفته پیش در کمیته کارشناسی کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان مورد تأیید و مصوب گردید و امروز چهارشنبه 22 شهریور ماه در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان مورد تأیید نهایی قرار گرفت که یکی از چالش‌های عمده پیش روی شهروندان و شهرداری برداشته شد.

 

شهردار پاوه از همراهی‌ها و همکاری‌های ارزنده امام جمعه محترم پاوه که چندین مرتبه چه به صورت حضوری و چه به صورت تلفنی پیگیر حل مشکلات مناطق الحاقی از مسئولان مربوطه بوده‌اند، نماینده محترم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی که در محافل مختلف مسائل مناطق الحاقی را مطرح و خواستار رفع آن‌ها شدند و فرماندار محترم که همواره پیگیر رفع مشکلات مناطق مذکور از مبادی ذیربط بودند و نیز موافقت استاندار محترم و مجموعه استانداری، مدیر کل محترم اداره کل راه و شهرسازی استان و مجموعه معاونت محترم معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی با حذف حریم تأسیساتی عنوان شده تقدیر و تشکر به عمل آورد.

 

گفتنی است طبق طرح‌های هادی مصوب روستاهای الحاقی، حریم راه 22/5 متر و حریم تأسیساتی 30 متر از آکس خیابان می‌باشد که با تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری (شهرداری و شورای اسلامی شهر) حریم تأسیساتی در محدوده مذکور به صفر رسیده است.

یک پاسخ برای “حذف حریم تأسیساتی ورودی شرقی شهر پاوه

  • کیهان محمدی در تاریخ شهریور 22, 1402 گفت:

    اززحمات شهرادارمحترم و اعضای شورای اسلامی شهر که در لغو طرح مذکور نهایت تلاش خودرا کردند سپاسگزاریم . با لغواین طرح مردم درمناطق الحاقی راحتر و با ضرر کمتری در فرایند ملک خود تصمیمی گیری خواهند کرد