د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 11:13

آیین تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان پاوه برگزار شد + عکس

آیین تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان پاوه برگزار شد + عکس

با حضور فرماندار پاوه و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان پاوه آئین تجلیل از کارمندان نمونه ادارات شهرستان پاوه به مناسبت هفته دولت و روز کارمند برگزار شد.

به گزارش سلام پاوه ؛ با حضور فرماندار پاوه و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان پاوه آئین تجلیل از کارمندان نمونه ادارات شهرستان پاوه به مناسبت هفته دولت و روز کارمند برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه؛ فرماندار شهرستان پاوه در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: شهید رجایی کمتر از یک ماه بر مسند ریاست جمهوری بودند اما نام و یاد این عزیز و راه آن و ویژگیهای بارز اخلاقی شهید زبانزد خاص و عام شد الگویی برای مدیران ایران اسلامی شد.

 

علیرضا حیدری با برشمردن خصوصیات دیگر شهید رجایی افزود: مردم داری، ایثار و خدمتگزار بی منت،و خادم محرومین بودن از بارزه های این شهید گرانقدر بود.

 

وی گفت: امروز لازم است، همه مدیران و کارکنان دولت این خصوصیات بارز اخلاقی را مد نظر و الگوی خود قرار دهند.

 

فرماندار پاوه با بیان اینکه انجام کار اضافی بر سازمان، جنبه رضایت پروردگار را به دنبال دارد گفت: روز کارمند روز تجلیل از انسانهای شایسته است که خدمت به مردم هدف آنهاست و برای کسب رضایت پروردگار سعی می کنند گشایشی در رفع مشکلات مردم داشته باشند.

 

وی ادامه داد: مدت خدمت برای ما مسئولین خیلی زود گذر است و باید از این فرصت نهایت استفاده را برای خدمتگزاری به مردم داشته باشیم.

 

فرماندار پاوه صبور بودن، آرامش و عدم عصبانیت، مسئولیت پذیری، وقت شناسی، هدفمند بودن، با انگیزه بودن، جدی و دارای برنامه بودن،روابط اجتماعی خوب، اعتماد به نفس، خلاق،به روز ، صداقت در کار و انتقاد پذیر، را از خصوصیات و ویژگیهای یک کارمند خوب عنوان کرد.

 

حیدری در پایان گفت: رضایت مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم اولویت و درخواست ما از همه کارمندان می باشد.

 

سرهنگ مسعود دوستی فرمانده سپاه ناحیه پاوه نیز در این آیین ضمن تبریک هفته دولت توصیه هایی به کارمندان داشتند و به مناسبت هفته دولت از فرماندار پاوه تجلیل کردند.

 

در پایان از 48 نفر از کارمندان نمونه شهرستان پاوه با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.