د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 22:30

۲ اقدام مهم برای رفع مشکلات مرز شوشمی با پیگیری‌های امام جمعه و فرماندار پاوه

۲ اقدام مهم برای رفع مشکلات مرز شوشمی با پیگیری‌های امام جمعه و فرماندار پاوه

به گزارش سلام پاوه : پس از بازدید حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه و فرماندار پاوه از سایت مسافری پایانه مرزی شوشمی دو اقدام خوب دیگر برای ارائه خدمات بیشتر در این مرز اجرایی شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه ؛ حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه به همراه “علیرضا حیدری” […]

به گزارش سلام پاوه : پس از بازدید حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه و فرماندار پاوه از سایت مسافری پایانه مرزی شوشمی دو اقدام خوب دیگر برای ارائه خدمات بیشتر در این مرز اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه ؛ حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه به همراه “علیرضا حیدری” سرپرست فرمانداری پاوه، سرهنگ دوستی فرمانده سپاه و سرهنگ پرنو فرمانده انتظامی شهرستان پاوه با حضور در پایانه مرزی شوشمی از سایت مسافری این مرز بازدید کردند.

ماموستا قادری در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های فرماندار پاوه و دستگاه‌های خدمات رسان در این سایت مرزی نسبت به ارائه خدمات هرچه بهتر و بیشتر به مسافران در این سایت مرزی تاکید و خواستار حل دیگر مشکلات این سایت شد.

با پیگیری‌های حاج ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه و علیرضا حیدری سرپرست فرمانداری پاوه پس از بازدید میدانی دو اقدام بسیار خوب در راستای توسعه تردد مسافر و ارائه خدمات بیشتر به مردم در پایانه مرزی شوشمی صورت گرفت.

برقراری فیبر نوری توسط اداره کل ارتباطات زیر ساخت استان و اتصال سرور شوشمی به گذرنامه کشور گامی اساسی و بلند در خصوص سرعت در ارسال دیتا و عدم معطلی مردم و در نهایت سبب رضایت مردم می‌شود. که با تهیه سرور توسط راهداری استان و در اختیار گذاشتن آنها به پلیس گذرنامه دیگر مسافران در مرز معطل نمیشوند و این اولین اقدام مهم بود که انجام شد.

در دومین اقدام نیز ساعت فعالیت در سایت مسافری پایانه مرزی شوشمی از ۱۴ به ۱۸ افزایش یافت.