د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 01:53

سازمان‌های مردم نهاد پل ارتباطی بین مردم و دولت هستند

سازمان‌های مردم نهاد پل ارتباطی بین مردم و دولت هستند

فرماندار پاوه گفت: تشکل‌های مردم نهاد در واقع پل ارتباطی بین مردم، حاکمیت و همچنین بین خیرین و نیازمندان هستند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: علی‌رضا حیدری فرماندار پاوه در جلسه سازمان‌های مردم نهاد شهرستان تعداد سازمان مردم نهاد در هر جامعه‌ را نشان از رشد فرهنگی آن جامعه دانست و اظهار کرد: تشکل‌های مردم […]

فرماندار پاوه گفت: تشکل‌های مردم نهاد در واقع پل ارتباطی بین مردم، حاکمیت و همچنین بین خیرین و نیازمندان هستند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: علی‌رضا حیدری فرماندار پاوه در جلسه سازمان‌های مردم نهاد شهرستان تعداد سازمان مردم نهاد در هر جامعه‌ را نشان از رشد فرهنگی آن جامعه دانست و اظهار کرد: تشکل‌های مردم نهاد به‌عنوان نماد جامعه مدنی پل ارتباطی بین مردم و دولت هستند.

وی ادامه داد: تشکل‌های مردم نهاد در واقع پل ارتباطی بین مردم، حاکمیت و همچنین بین خیرین و نیازمندان هستند.چرا که از یک سو مشکلات و نارسایی‌ها به مسؤولین منتقل می‌شود و از سوی دیگر مردم را از ظرفیت، توانایی ها و محدودیت‌های دولت آگاه می‌شوند.

فرماندار پاوه خطاب به نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد شهرستان پاوه، گفت: تشکل‌ها با شناسایی ظرفیت‌ها و اختیارات دولت و مسؤولین، روحیه مطالبه‌گری خود را تقویت و در راستای احقاق حقوق مردم تلاش کنند. تا جایی که امکان دارد وابستگی خود به دولت را کاهش دهید و براساس برنامه‌ها و توانایی‌های خود پیش بروید.

وی در پایان آگاهی‌سازی، آموزش، اعتمادسازی، تقویت مهارت‌های زندگی و افزایش تاب‌آوری را از وظایف تشکل‌های مردم نهاد دانست و گفت: با برنامه‌ای منسجم و با تاکید توانایی‌های خود و داشتن روحیه مطالبه‌گری در راستای وظایف خود کوشش کنید.

گفتنی است، در شهرستان پاوه ٢۶ تشکل مردم نهاد فعالیت می‌کنند که در ابتدای جلسه تنی چند از نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد شهرستان به بیان مسائل و مطالبات خود پرداختند.