د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 15:38

تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان پاوه در بخش نوسود

تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان پاوه در بخش نوسود

به گزارش سلام پاوه: آیین تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان پاوه برای اولین بار با حضور بخشدار نوسود، شهرداران و روسای شورای شهر نوسود و نودشه، روابط عمومی فرمانداری پاوه و جمعی از فعالین عرصه‌ی خبر و اصحاب رسانه‌‌ی سطح شهرستان پاوه در محل بخشداری نوسود برگزار گردید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در این […]

به گزارش سلام پاوه: آیین تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان پاوه برای اولین بار با حضور بخشدار نوسود، شهرداران و روسای شورای شهر نوسود و نودشه، روابط عمومی فرمانداری پاوه و جمعی از فعالین عرصه‌ی خبر و اصحاب رسانه‌‌ی سطح شهرستان پاوه در محل بخشداری نوسود برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در این نشست که هدایت محمودی بخشدار نوسود ، علی اشرف خسروی شهردار نودشه ،دانا رحیمی شهردار نوسود ، مومنی رئیس شورای نودشه و نادری رئیس شورای شهر نوسود حضور داشتند.

بخشدار نوسود ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ی شهدای خبرنگار گفت : یکی از مهمترین رسالت‌های اصحاب رسانه در کشور و به ویژه شهرستان پاوه باز نشر فعالیت‌ ها و عملکردهای نظام و دولت در این برهه ی زمانی است که لازمه ی جهاد تبیین است.

هدایت محمودی اعلام کرد: اهمیت رسانه در دنیای امروز و نقش آفرینی و تاثیرپذیری آن برای همگان واضح و مبرهن است و نیاز است همه مسئولان بخش تعامل مفید و سازنده ای با اصحاب رسانه شهرستان داشته باشند.

وی به فعالیت های فرهنگی در سطح بخش نوسود اشاره کرد و گفت: در کنار اقدامات زیربنایی و توسعه شهر نگاه بخشداری نوسود به مقوله فرهنگی انکارناپذیر است و در آینده با توجه به غنای فرهنگی و تاریخی این دو شهر برنامه های متنوع فرهنگی انجام خواهیم داد.

دانا رحیمی شهردار نوسود نیز ضمن تبریک روز خبرنگار ؛گزارشی از عملکرد،اقدامات و فعالیت‌های شهرداری نوسود را ارائه نمود و از رسانه‌های سطح شهرستان نیز بابت همراهی و همکاری با شهرداری نوسود تشکر نمود.

وی تجلیل و قدردانی از اصحاب رسانه را مختص یک روز خاص ندانست و گفت: ما فقط نباید برای یک روز خاص قدردان این قشر باشیم بلکه در طول ایام سال  نیز باید قدردان فعالیت های خبرنگاران باشیم.

رحیمی با اشاره به چند پروژه مهم این شهرداری خبر از نهضت آسفالت در این شهر داد و گفت: پس از ۱۵ سال تمامی معابر نوسود آسفالت میشود و قیر آن نیز تامین شده است.

علی اشرف خسروی شهردار نودشه نیز ضمن قدردانی از خبرنگاران شهرستان پاوه گفت :مدیر هر چند در مدیریت خود بسیار قوی و دارای تفکری راهبردی باشد اما اگر با رسانه ها همکاری نداشته باشد شکستی تلخ خواهد خورد.

شهردار نودشه در ادامه افزود : با وجود رسانه های دیجیتال و آنلاین فاصله ها و زمان برای خبر به صفر رسیده است.

خسروی هم چنین گفت :خبرنگاران به ویژه در شهرستان پاوه به دلیل مطالبه گری مردم همیشه از نظر روحی و روانی مورد هجمه قرار می گیرند و لازم است همه ما حامی واقعی آنان باشیم.

شهردار نودشه افزود : امروز نبردها نبردهای دیجیتال و رسانه ایی هستند و سربازان خط مقدم جبهه های امروز خبرنگاران هستند.

در پایان شهردار نودشه گزارشی از عملکرد سه ماهه ی شهرداری را برای مسئولین و رسانه ها ارائه نموذ.