د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 11:00

خبر کشته شدن کولبر پاوه ای در اثر تیراندازی نیروهای هنگ مرزی از اساس کذب است

خبر کشته شدن کولبر پاوه ای در اثر تیراندازی نیروهای هنگ مرزی از اساس کذب است

به گزارش سلام پاوه :   دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه :خبر کشته شدن کولبر پاوه ای مرحوم آسو کریمی در اثر تیراندازی نیروهای هنگ مرزی از اساس کذب است. نوید صحرایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه : حسب بررسی های اولیه و تحقیقات دقیق به عمل آمده از جمله معاینه و […]

به گزارش سلام پاوه :   دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه :خبر کشته شدن کولبر پاوه ای مرحوم آسو کریمی در اثر تیراندازی نیروهای هنگ مرزی از اساس کذب است.

نوید صحرایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه : حسب بررسی های اولیه و تحقیقات دقیق به عمل آمده از جمله معاینه و کالبدگشایی جسد آن مرحوم توسط پزشکان متخصص پزشکی قانونی مرکز استان کرمانشاه و با حضور کارشناس رسمی دادگستری در رشته اسلحه شناسی، هیچ اثر و نشانه ای ناشی از اصابت گلوله در پیکر متوفی یافت نشد و پس از بررسی های تکمیلی مشخص گردید که وی بر اثر ضربه شدید جسم سخت به جمجمه و خونریزی مغزی فوت نموده است که احتمالاً ناشی از حادثه سقوط از ارتفاع و یا قتل توسط شخص یا اشخاص ناشناس به علت اختلافات شخصی باشد.

وی افزود: همچنین فوت وی در زمان و مکانی صورت گرفته که هیچیک از نیروهای نظامی در محل حضور نداشته اند و به هیچوجه در آن زمان و مکان تیراندازی از سوی ایشان گزارش نگردیده است.

دادستان پاوه گفت : لذا اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده ی آن متوفی، اعلام می دارد که تحقیقات کامل و جامع جهت کشف قطعی حقیقت ماوقع، از سوی این دادستانی و با همکارای کارآگاهان پلیس آگاهی جهت بررسی تمامی جوانب و فرضیه های موجود که منتهی به فوت یا قتل آن مرحوم گردیده، در دست اقدام است و با حصول نتیجه ی قطعی، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

صحرایی گفت :متاسفانه خبر کذب و خلاف واقع قتل وی بر اثر تیراندازی نیروهای خدوم مرزبانی به سرعت توسط کانال های متعلق به معاندین و ضدانقلاب جهت سیاه نمایی و تشویش اذهان عمومی مردم به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر گردید و کانال های خبری داخلی نیز بدون اندکی تأمل تا روشن شدن کامل ابعاد موضوع، آن را اطلاع رسانی کردند، لذا از مردم شریف شهرستان پاوه تقاضامندیم که اعتنایی به این شایعات نداشته و صرفاً کسب هرگونه خبر و اطلاع رسانی در این موضوع را از طریق روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه پیگیری نمایند.