د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 19:23

ساماندهی جایگاه پسماند شهری«نودشه» نیازمند اعتباری ۵۰۰ میلیون تومانی

ساماندهی جایگاه پسماند شهری«نودشه» نیازمند اعتباری ۵۰۰ میلیون تومانی

به گزارش سلام پاوه : شهردار نودشه حداقل نیاز اعتباراتی برای ساماندهی جایگاه پسماند و یا جابجایی محل آن را براساس برآورد اولیه ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد که تحقق آن با توجه بهوضعیت مالی این شهرداری در سال جاری امکان‌پذیر نیست. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : جلسه ساماندهی جایگاه پسماند شهری نودشه با […]

به گزارش سلام پاوه : شهردار نودشه حداقل نیاز اعتباراتی برای ساماندهی جایگاه پسماند و یا جابجایی محل آن را براساس برآورد اولیه ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد که تحقق آن با توجه بهوضعیت مالی این شهرداری در سال جاری امکان‌پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : جلسه ساماندهی جایگاه پسماند شهری نودشه با حضور بخشدار نوسود، رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود، رئیس اداره کشاورزی پاوه، رئیس اداره محیط زیست پاوه، رئیس اداره منابع طبیعی پاوه، نماینده بهداشت پاوه، نماینده اداره آب نیروی اورامانات، اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس و تعدادی از اعضای انجمن مردمی و زیست محیطی ویر نودشه، رئیس شورای روستای هجیج برگزار شد.

خسروی شهردار نودشه در ایتدا با اشاره به پیگیری ساماندهی جایگاه پسماند شهری طی سه ماه گذشته، اظهار کرد: برای ساماندهی جایگاه پسماند در کل چنار یا جابجایی آن، اعتباراتی لازم است.

وی حداقل نیاز اعتباراتی برای ساماندهی جایگاه پسماند و یا جابجایی محل آن را براساس برآورد اولیه ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به وضعیت بغرنج مالی شهرداری تحقق آن در سال‌جاری امکان پذیر نیست و مقرر است در بودجه سال آینده این امر محقق شود.

شهردار نودشه در پایان دغدغه مردم شرکان،مردم نودشه و انجمن‌های زیست محیطی را نیز دغدغه مجموعه شهرداری و شورای شهر دانست و گفت: علی‌رغم نبود اعتبار لازم ، شهرداری در آینده نزدیکی نسبت به حصار کشی موقت محل تا بررسی موضوع در کارگروه تخصصی و اخذ اعتبارات لازم اقدام خواهد نمود.

*جایگاه دفن پسماند کل چنار جایگاه مناسبی نیست 

بخشدار نوسود نیز در این جلسه با تأکید بر مشکلات زیست محیطی، اظهار کرد: محل کل چنار به هیچ وجه محل مناسبی برای جایگاه دفن پسماند نودشه نیست.

هدایت محمودی با اشاره به آمادگی شهرداری نودشه با مردم و انجمن‌ها برای تفکیک زباله از مبداء، گفت: برای تحقق این امر نیازمند همکاری شهروندان با شهردای هستیم.

وی گفت : باید سریعاً کارگروه تخصصی این موضوع تشکیل و نتایج ملموس و قائل اعتنایی را ارائه دهند.

بخشدار نوسود در پایان، از شهردار و پرسنل زحمتکش شهرداری و اعضای شورای شهر ، اعضای انجمن ویر و دهیار و تعدادی از جوانان روستای شرکان و کلانتری ۱۴ نودشه که با همکاری هم نسبت به اطفای حریق روز گذشته در عرصه های منابع طبیعی پایین دست جایگاه پسماند نودشه به موقع اقدام نمودند صمیمانه قدردانی کرد.

 

یک پاسخ برای “ساماندهی جایگاه پسماند شهری«نودشه» نیازمند اعتباری ۵۰۰ میلیون تومانی

  • ناشناس در تاریخ مرداد 5, 1402 گفت:

    هزینه‌های متفرقه را در شهرستان متمرکز و باید فکر اساسی نمود. اینجا زباله دانی نیست. اینجا بهشت رنگین کمانی است که باید با مژه پاکش کرد…. برای تبدیل پسماند به ارزش و سرمایه گام برداریم و نه برای خلاصی از شر پسماند هزینه بتراشیم