چ 19 اردیبهشت 1403 ساعت 12:26

سردیس «یاسین خسروی» در پاوه نصب می‌شود

سردیس «یاسین خسروی» در پاوه نصب می‌شود

به گزارش سلام پاوه : سخنگوی شورای شهر پاوه، از مصوبه کمیسیون فرهنگی جهت ساخت سردیس «یاسین خسروی» دلاور‌مرد بانه‌وره‌ای که در مسابقات قهرمانی جهان پاریس ضمن شکستن رکورد جهانی سهمیه پارالمپیک را نیز کسب می‌کند، خبر داد. یاسین خسروی دلاور‌مرد بانه‌وره‌ای شهرستان پاوه در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ پاریس رکورد جهان را می‌شکند و با […]

به گزارش سلام پاوه : سخنگوی شورای شهر پاوه، از مصوبه کمیسیون فرهنگی جهت ساخت سردیس «یاسین خسروی» دلاور‌مرد بانه‌وره‌ای که در مسابقات قهرمانی جهان پاریس ضمن شکستن رکورد جهانی سهمیه پارالمپیک را نیز کسب می‌کند، خبر داد.

یاسین خسروی دلاور‌مرد بانه‌وره‌ای شهرستان پاوه در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ پاریس رکورد جهان را می‌شکند و با بوسه به نام جلاله‌الله در وسط پرچم کشورمان دور افتخار می‌زند.

این قهرمان‌ پاوه‌ای ضمن قهرمانی، جهان سهمیه پارالمپیک را نیز کسب می‌کند. حالا شورای شهر پاوه به پاس قهرمانی، پیشنهاد ساخت سردیس قهرمان «یاسین خسروی» را به شهرداری ابلاغ کرده است.

دیار عبدالله‌زاده، سخنگوی شورای شهر پاوه، از مصوبه کمیسیون فرهنگی جهت ساخت سردیس قهرمان «یاسین خسروی» خبر داد.

وی در این خصوص، گفت: پیشنهاد کمیسیون طی نامه رسمی توسط شورای شهر به شهرداری جهت اقدام ابلاغ شده و انتظار می‌رود در سریع‌ترین زمان ممکن به پاس افتخارآفرینی این  قهرمان سردیس مذکور در مکانی مناسب در سطح شهر پاوه نصب شود.

 

یک پاسخ برای “سردیس «یاسین خسروی» در پاوه نصب می‌شود

  • ناشناس در تاریخ مرداد 1, 1402 گفت:

    سلام
    ضمنا احترام به کاک یاسین بنظرم این کار زود است و انشاالله بعد از پارا المپیک
    موفق باشند