د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 08:27

هنرنمایی هنرمندان تئاتر و موسیقی پاوه در بانه وره

هنرنمایی هنرمندان تئاتر و موسیقی پاوه در بانه وره

به گزارش سلام پاوه : با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه و با همکاری شهرداری بانه وره، اردوی هنری هنرمندان تئاتر و موسیقی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه در شهر بانه‌وره برپا شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این مراسم که با حضور گسترده مردم، شورای شهر و شهردار […]

به گزارش سلام پاوه : با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه و با همکاری شهرداری بانه وره، اردوی هنری هنرمندان تئاتر و موسیقی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه در شهر بانه‌وره برپا شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این مراسم که با حضور گسترده مردم، شورای شهر و شهردار بانه وره برگزار شد. رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در راستای طرح آسیب های اجتماعی، هنرمندان رشته های تئاتر و موسیقی به شهر بانه وره اعزام و به هنرنمایی پرداختند. این برنامه متشکل از اجرای نمایش طنز “سایه های شب” و اجرای مولودی خوانی می‌باشد.

آرتان فتح الهی افزود: شهر مرزی بانه‌وره شاهد اجرای زنده تئاتر و مولودی خوانی بود. کودکان و نوجوانان این شهر کوچک مرزی از این اجراها و عواملشان در سالنی که با هزینه خیرین ساخته شده بود و هرچند دارای سن و آکوستیک نبود اما به گرمی و مهربانی، هنرمندان پاوه را مورد استقبال گرم قرار داده و در این مکان لحظات شاد و مفرحی را با آنها به سر بردند و با خاطره ای خوش به خانه هایشان برگشتند.

وی خاطرنشان کرد: این اجراها و سایر برنامه هایی که در آینده به امید خدا در مناطق مرزی و محروم اجرا خواهد شد، بسیاری از علاقمندان را جذب دنیای هنر کرده و مسبب جلوگیری از بسیاری از بلاها و آفتهای اجتماعی خواهد شد.

فتح الهی در پایان از مردم فهیم و فرهیخته بانه وره و شهردار شایسته آقای امید محمدی و شورای گرامی شهر به خاطر همکاریشان تشکر و همچنین از شهریار انصاری و صهیب بهرامی و هنرمندان همراه جهت همکاری و اجرای زیبای هنریشان تشکر و قدردانی کرد.