د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 18:18

تمام دستگاه ها موظف به همکاری با نهاد تعلیم و تربیت هستند

تمام دستگاه ها موظف به همکاری با نهاد تعلیم و تربیت هستند

به گزارش سلام پاوه: سومین نشست شورای آموزش و پرورش بخش باینگان با حضور تمامی اعضا و به ریاست محمد هادی زامیاد سرپرست بخشداری باینگان برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه؛محمدهادی زامیاد سرپرست بخشداری و رئیس شورای آموزش و پرورش باینگان ، در سومین نشست شورای آموزش و پرورش بخش باینگان گفت : تصویب، […]

به گزارش سلام پاوه: سومین نشست شورای آموزش و پرورش بخش باینگان با حضور تمامی اعضا و به ریاست محمد هادی زامیاد سرپرست بخشداری باینگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه؛محمدهادی زامیاد سرپرست بخشداری و رئیس شورای آموزش و پرورش باینگان ، در سومین نشست شورای آموزش و پرورش بخش باینگان گفت : تصویب، بدون پیگیری و داشتن ضمانت اجرایی، آفتی بزرگ در ساختار اداری است.

وی خاطرنشان ساخت: به صورت شرعی و عرفی، تمام دستگاه ها موظف به همکاری با نهاد تعلیم و تربیت هستند، زیرا که آموزش و پرورش، دستگاه انسان ساز است و اثرات توجه به آن به خانواده ها و جامعه برمی گردد.

زامیاد افزود: مستندسازی های خلاف واقع مانع از ارزیابی دقیق و نهایتا اتخاذ تصیمیم درست خواهد شد، لذا از اعضای محترم شورا و سایر دستگاه های سطح بخش می خواهم از هرگونه مستندسازی غیر واقعی به صورت جدی بپرهیزند.

سرپرست بخشداری باینگان در خاتمه مجددا تاکید نمود: ان شاالله از هیچ ظرفیت قانونی، عرفی و اجتماعی ، جهت کمک به اجرای برنامه های جاری آموزش و پرورش دریغ نگردد.

پیش از این نیز علی صدیقی نیا رئیس اداره آموزش و پرورش باینگان نیز ضمن ارائه گزارش عملکردی به طرح دستور کار جلسه پرداخت.

در پایان این نشست، مواردی پس از تصویب، جهت اجرا به واحد های متولی ابلاغ گردید.