د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 11:17

لزوم تعیین تکلیف بخشداری باینگان / مدیران ناکارآمد را بردارید /صهیب زربان

لزوم تعیین تکلیف بخشداری باینگان / مدیران ناکارآمد را بردارید /صهیب زربان

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : پس از انتخابات ریاست جمهوری و روی کار آمدن دولت مردمی آیت الله رئیسی و انتخاب وزرا شاید یکی از کلیدی ترین وزارتخانه ها در سطح کشور و امورات اجرایی وزارت کشور باشد که با تعیین استانداران در سراسر کشور و انتخاب فرمانداران و بخشداران می‌توانست امورات اجرایی در […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : پس از انتخابات ریاست جمهوری و روی کار آمدن دولت مردمی آیت الله رئیسی و انتخاب وزرا شاید یکی از کلیدی ترین وزارتخانه ها در سطح کشور و امورات اجرایی وزارت کشور باشد که با تعیین استانداران در سراسر کشور و انتخاب فرمانداران و بخشداران می‌توانست امورات اجرایی در کشور سرعت بیشتری به خود گیرد،اما این روند بسیار مهم در سطح استان کرمانشاه ظاهر نشد و چنگی به دل نزد که به دلایل فراوان برمیگردد.

با انتخاب شدن دیر هنگام امیری مقدم برای استان کرمانشاه در سطح کشور و کارنامه یکساله وی در استان که با حواشی همراه بود باعث شد تغییر برخی از مدیران کابینه دولت تدبیر و امید در استان کرمانشاه با تاخیر همراه شود و عملا سکان استان آنچنان دستخوش تغییرات عمده نشود.

این رویه تغییر مدیران متاسفانه در شهرستان های اورامانات به وضوح قابل لمس است.هر چند اولین تغییر دولت جدید در پاوه با انتصاب دکتر اردشیر رستمی روی خوش نشان داد و استارت خوبی در این زمینه زده شد اما پس از حضور یکساله و موقت ایشان همچنان تغییر و جابجایی معاونین، بخشداران در فرمانداری پاوه و برخی مدیران ضعیف در سطح شورای اداری شهرستان مورد بی توجهی قرار گرفته و هنوز مدیران ضعیف در پاوه جولان میدهند.

با رفتن دکتر رستمی به سازمان اموال تملیکی و حضور علیرضا حیدری به عنوان سرپرست جدید فرمانداری امیدها را به ایجاد تغییرات مثبت به نفع شهرستان زیاد کرد اما پس از گذشت سه ماه از حضور فرماندار جدید تعیین تکلیف وضعیت مدیران همچنان مسکوت ماند و این درحالی است که همچنان بخش مهم باینگان با سرپرست اداره میشود.

و جالب توجه است که هنوز خود علیرضا حیدری پس از گذشت ۳ ماه از حضورش در پاوه سرپرست است و حکم وی هنوز نیامده است. و شاید عدم صدور حکم فرمانداری وی و طولانی شدن پروسه صدور خود مهمترین مانع برای ایجاد تغییرات اساسی به نفع مردم باشد.

با تعیین محمد هادی زامیاد در یکسال اخیر و در زمان اردشیر رستمی به عنوان بخشدار مرکزی پاوه وی همچنان به عنوان سرپرست بخشداری باینگان که از بخش های کلیدی و مهم در سطح شهرستان است اداره میشود. هر چند کسی منکر توانمندی و نقش مفید وی در توسعه هرچه بهتر باینگان نیست. اما میطلبد سرپرست فرمانداری پاوه نسبت به تعیین تکلیف نهایی و با انتخاب افراد انقلابی و کارآمد وضعیت بخشداری باینگان را با توجه به نزدیکی به انتخابات تعیین تکلیف کند.

متاسفانه در طول این یکسال اخیر برخی افراد جهت اداره این بخش معرفی شده اند اما بنا به دلایلی که برای خیلی از عموم مردم محرز نیست تایید نشده اند و این بخش همچنان بدون بخشدار در دولت مردمی آیت الله رئیسی اداره می شود.

از دکتر صحرایی استاندار محترم و ساعی و علیرضا حیدری سرپرست محترم فرمانداری تقاضا داریم به عنوان مطالبه ای مهم و به جهت خدمت دهی بیشتر دولت مردمی به مردم مرزدار و با اصالت باینگان هر چه سریعتر نسبت به معرفی فردی شایسته و انقلابی برای تعیین تکلیف بخشداری باینگان اقدام نمایند.

در پایان از دکتر صحرایی استاندار محترم و سرپرست فرمانداری پاوه عاجزانه تقاضامندیم افرادی که همسو با مجموعه دولت مردمی آیت الله رئیسی نبوده و نیستند و به دلیل فوت وقت و فرصت سوزی به وجود آمده در سالهای قبل در سطح استان و شهرستان هر چه سریعتر این تغییرات را در اولویت خود قرار دهند.

6 پاسخ برای “لزوم تعیین تکلیف بخشداری باینگان / مدیران ناکارآمد را بردارید /صهیب زربان

  • باینگان در تاریخ مرداد 1, 1402 گفت:

    چه شد از این هفت نفر کسی را انتخاب نکردی جناب آقای فرماندار

  • باینگان در تاریخ تیر 24, 1402 گفت:

    سلام برادر معلم از باینگان هفت نفری را معرفی کردیم دارای تجربه های فروان و صداقت بدون ریا و چاپلوسی خدمت می کنند شما که گفتی گزینه ۷ یعنی این ۶ نفر تایید شما نیستند از دور قضاوت نکن گناه دارد

  • ناشناس در تاریخ تیر 22, 1402 گفت:

    خدایا فرجی را از نوع شماره صفر!!!(هیچکدام) نصیب مابگردان الهی آمین
    فقط گزینه صفر می‌تونه برای باینگان خوب باشه

  • باینگان در تاریخ تیر 22, 1402 گفت:

    خدایا فرجی رااز نوع شماره ۵ نصیب مابگردان الهی آمین

  • معلم از باینگان در تاریخ تیر 20, 1402 گفت:

    تنها گزینه هفتم بنده خدا هم شایسته هست و هم جوان

    برخی دیگر شایسته هستند ولی آنچنان جوان نیستند

  • باینگان در تاریخ تیر 20, 1402 گفت:

    برای بخشداری باینگان چندین نفر هستند که بیشتر زحمت می کشند و حتی از بخشداری لیاقت پست بیشتری را دارند . و دارای تجربه های بیشتر ۱ز ۲۰ سال
    ۱- محمد شمس معاون اول اداره آموزش و پرورش۲ رزگار میرانی معلم اداره آموزش و پرورش۳- عزیز زاهدی کارمند بخشداری۴- افراسیاب صدیقی معلم و قبلا” مدت شش سال شهردار شهر باینگان ۵ ادریس رحمانی مسئول کتابخانه عمومی شهید رجایی و روحانی و انقلابی۶- امید محمدی شهردار بانه وره ۷- مظهر رمضانی کارمند اداره آموزش و پرورش باینگان یکی را انتخاب و معرفی نمایید.