ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 13:17

“سایه های شب” به روی صحنه رفت/ گزارش تصویری

“سایه های شب” به روی صحنه رفت/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه: تئاتر “سایه های شب” کاری از انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه با استقبال پرشور مردم به روی صحنه رفت. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : تئاتر “سایه های شب” که با موضوع پدیده مواد مخدر و اثرات آن بر خانواده و جامعه با هنرنمایی زانکو محمدی ،آروین کیخسروی […]

به گزارش سلام پاوه: تئاتر “سایه های شب” کاری از انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه با استقبال پرشور مردم به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : تئاتر “سایه های شب” که با موضوع پدیده مواد مخدر و اثرات آن بر خانواده و جامعه با هنرنمایی زانکو محمدی ،آروین کیخسروی ، صبا صالحی ، بفرین فتاحی، صباحسینی و پوریا ویسی زاده در حالی به روی صحنه رفت که با استقبال پرشور علاقمندان نمایش در آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه در شب اول روبرو شد.

در این نمایش شهریار انصاری کارگردان ، نسا صالحی منشی صحنه ، عین الدین فتح الهی طراح صحنه ، دیانا عزیزی گریم ، نور و افکت فرزام لطفی ، طراح لباس صنم غفوری ، تبلیغات صهیب زربان ، تیزر و بروشور کامیار سعیدی با حمایت های همه جانبه بابک رحیمی از فعالان حوزه هنر همه درکنار هم کمک کردند تا این نمایش به روی صحنه رود.

عکس : طیفور حاتمی