د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 17:31

شروع رسیدگی و اجرای طرحهای عمرانی در محله های شهر نوسود

شروع رسیدگی و اجرای طرحهای عمرانی در محله های شهر نوسود

به گزارش سلام پاوه : شهردار نوسود از شروع رسیدگی به محله های کمتر توسعه یافته در سطح شهر نوسود خبر داد. دانا رحیمی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: رویکرد مدیریت شهری در این دوره، به نفع محلاتی است که طی سال‌های گذشته از امکانات کمتری برخوردار بوده اند. وی افزود: در […]

به گزارش سلام پاوه : شهردار نوسود از شروع رسیدگی به محله های کمتر توسعه یافته در سطح شهر نوسود خبر داد.

دانا رحیمی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: رویکرد مدیریت شهری در این دوره، به نفع محلاتی است که طی سال‌های گذشته از امکانات کمتری برخوردار بوده اند.

وی افزود: در این دوره‌ خدمت، خدمات دهی و رسیدگی جدی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده‌ایم و نتیجه‌ی آن رسیدگی به معابر،محلات و خیابان‌هایی ست که طی ادوار گذشته، خدمات شایان ذکر ی در آنها انجام نشده است.

شهردار نوسود در ادامه داد و افزود:برابر رسالت شهرداری و نیز توجه به این امر که بهبود و ارتقاء وضعیت معابر شهری از جمله معیارهای مهم رضایتمندی و از عوامل مؤثر بر کیفیت زندگی شهروندان می باشد ؛ توجه به درخواست و مطالبه شهروندان و جهد در پاسخ به مطالبات آنان ،در دستور کار شهرداری نوسود  قرار گرفته و براساس آن هم اینک، روند عمرانی بیس ریزی خیابان کارگر ،آغاز و با برنامه ریزی به عمل آمده ، روکش آسفالت نیز با نظارت شهردار و واحد عمران انجام خواهد شد.

دانا رحیمی ادامه داد:عملیات زیر سازی خیابان سیروان نیز پیشتر به اتمام رسیده و پس از اجرای زیر سازی خیابان کارگر، عملیات روکش آسفالت به صورت همزمان در خیابان کارگر و خیابان سیروان اجرایی خواهد شد.

وی همچنین از پروژه‌ی خیابان کارگر طی سالیان گذشته که مسکوت مانده و گاهاً باعث بروز نارضایتی‌هایی از طرف ساکنین شده بود گفت و افرود:شهرداری نوسود با برنامه‌ریزی و تأمین اعتبار، هم اینک در حال بهسازی،روان سازی و جلب رضایت عمومی است.

شهردار نوسود در پایان با اشاره به لزوم همراهی و همیاری شهروندان گفت: از شهروندان محترم نوسود نیز تقاضا می شود تا اتمام کار پروژه ها، شکیبا بوده و همراه و همگام عوامل زحمتکش شهرداری باشند.