س 11 اردیبهشت 1403 ساعت 10:26

دستان یاریگر، مرهم رنج‌های بی‌شمار بیماران دیالیزی«پاوه»

دستان یاریگر، مرهم رنج‌های بی‌شمار بیماران دیالیزی«پاوه»

به گزارش سلام پاوه : مدیرعامل موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه از جمع‌آوری بیش از یک میلیارد تومان از سوی مردم برای خریداری دستگاه دیالیز و رونمایی از آن در هفته آتی خبر داد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه، نزدیک به دو ماه پیش و در اواسط ماه مبارک رمضان مؤسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه […]

به گزارش سلام پاوه : مدیرعامل موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه از جمع‌آوری بیش از یک میلیارد تومان از سوی مردم برای خریداری دستگاه دیالیز و رونمایی از آن در هفته آتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه، نزدیک به دو ماه پیش و در اواسط ماه مبارک رمضان مؤسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه جهت برپایی و راه‌اندازی پویشی برای کمک به «دیالیزی‌های دیارمان»، فراخوانی داد.

تجربه صاحب‌نظران و متخصصین فن پزشکی این موسسه را بر آن داشت تا با همراهی و تلاش پوینده و همیشگی اصحاب رسانه دست سوی مردم با سخاوت، قدرشناس و بامعرفت پاوه و سایر مناطق دراز کند.

اصحاب رسانه نیز در پاسخ به این اعتماد، پویشی را در فضای مجازی برای رفع مشکلات جهت خرید دستگاه دیالیز برای شهروندان راه‌اندازی کردند.

لطف بیکران و سخاوتمندانه مردم چنان با شور و شعف آغاز شد که گویی پایان شیرین بر آن متصور بود. زبان از سخاوت و منش بیکران مردم قاصر است. لذا پس جمع‌آوری مبلغ دستگاه مورد نظر خریداری شده، وهبی احمدی مدیرعامل موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه از پایان پویش برای دیالیزی‌های دیارمان خبر داد.

وی اظهار کرد: آخرین میزان واریزی اعم از نقدی و غیر نقدی(چک) بیش از یک میلیارد و ۱۳۲ میلیون تومان بوده است.

مدیرعامل موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه افزود: دستگاه دیالیز که هدف مورد نظر بود با هزینه حمل و نصب و راه‌اندازی آن ۹۹۸ میلیون تومان خریداری و توسط کارشناس راه‌اندازی شده که ان‌شاءالله هفته آتی جهت اطلاع عموم مردم شریف رونمایی خواهد شد.

وی اعلام کرد: دستگاه مورد نظر آلمانی است و به گفته کارشناسان یکی از با کیفیت‌ترین دستگاه‌های موجود در جهان است که برای بیماران دیالیزی می‌تواند مثمر ثمر واقع شود.

احمدی ادامه داد: این دستگاه در حال حاضر در حال فعالیت است و امید داریم با هماهنگی مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی و قول‌های مساعدی که در این زمینه دادند بتوانیم ساختمان دیالیز را به قسمتی از ساختمان قدیمی بیمارستان انتقال دهیم که بتوان محیطی بهتر و راحت‌تر برای بیماران دیالیزی فراهم کرد.

وی دلیل طولانی شدن پویش را بررسی و خرید دستگاه باکیفیت و در خور شأن مردم شهرستان عنوان کرد.

احمدی در پایان ضمن تقدیر و تشکر فراوان از مردم شریف و گرانقدر پایان پویش را اعلام و بیان کرد: موسسه همچنان به دست‌های پرمهر شما نیارمند که بتوانیم خالصانه و با صداقت گوشه‌ای از آلام دردهای مردم گرانقدر را برداریم.

در پایان اصحاب رسانه؛ بهترین سپاس و زیباترین قدردانی بایسته و شایسته را نثار بر پیشگاه شما مردمی می‌کنند که برای چندمین بار سخاوت را تعریف و همیاری را معنا بخشیدند و باری دیگر ثابت کردید که اگر اراده کنید از عهده هر کاری بر می‌آیید، اگرچه سامان‌دهی آن کار هم لزوما در چارچوب شرح وظایف دیگران باشد.

مردم باسخاوت، شما این بار، بار را از دوش بسیاری برداشتید و افتخارش را در کتاب نوع دوستی هورامان به نام خویش ثبت کردید. آفرین بر شما باد و پاداش را از پروردگار کثیرالبرکات برایتان مسئلت می‌کنیم.