د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 22:57

مبارزه با آفت ملخ‌های بومی در روستا‌های پاوه

مبارزه با آفت ملخ‌های بومی در روستا‌های پاوه

به گزارش سلام پاوه : مدیر جهاد کشاورزی پاوه گفت: مبارزه با آفت ملخ‌های بومی در روستاهای این شهرستان از جمله روستای لاران‌علیا همچنان ادامه دارد. شهرام رستمی، مدیر جهاد کشاورزی پاوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه، در خصوص هجوم ملخ‌های بومی به روستاهای این شهرستان از جمله روستای لاران علیا، اظهار کرد: […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر جهاد کشاورزی پاوه گفت: مبارزه با آفت ملخ‌های بومی در روستاهای این شهرستان از جمله روستای لاران‌علیا همچنان ادامه دارد.

شهرام رستمی، مدیر جهاد کشاورزی پاوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه، در خصوص هجوم ملخ‌های بومی به روستاهای این شهرستان از جمله روستای لاران علیا، اظهار کرد: مدام توسط کاشناسان از منطقه بازدید انجام شده است.

وی ادامه داد: این ملخ‌ها بومی هستند و همواره در منطقه وجود داشته و سم‌پاشی‌ها هم همیشه انجام شده؛ باغات و مراتع آلوده نیست این جنگل‌های منطقه است که آلوده به وجود ملخ‌ها هستند.

مدیر جهاد کشاورزی پاوه خاطرنشان کرد: با توجه به توپوگرافی پاوه، جنگل‌های این شهرستان به صورت کوهستانی و صعب‌العبور است علاوه بر این وجود پرندگان و چرندگان در راستای حفظ محیط زیست؛ قدرت مانور برای سم‌پاشی را گرفته است.

وی ادامه داد: بازدیدها و ارائه سم برای پاکسازی مناطق مسکونی روستایی از سوی جهاد کشاورزی همچنان ادامه دارد.