د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 10:22

پروژه ساخت دومین زمین چمن مصنوعی آموزش و پرورش پاوه در یکسال اخیر کلید خورد

پروژه ساخت دومین زمین چمن مصنوعی آموزش و پرورش پاوه در یکسال اخیر کلید خورد

به گزارش سلام پاوه: مدیر آموزش و پرورش پاوه از آغاز پروژه ساخت زمین چمن مصنوعی دوم در شهرستان پاوه در یک سال اخیر خبر داد. سعدی فتاحی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: با همکاری و مساعدت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال در قالب […]

به گزارش سلام پاوه: مدیر آموزش و پرورش پاوه از آغاز پروژه ساخت زمین چمن مصنوعی دوم در شهرستان پاوه در یک سال اخیر خبر داد.

سعدی فتاحی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: با همکاری و مساعدت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال در قالب طرح شهید سلیمانی به این پروژه اختصاص یافته است و قرار است این پروژه در زمین متعلق به آموزش و پرورش که در منطقه سراب هولی قرار دارد احداث گردد.

فتاحی با بیان اینکه پروژه احداث این زمین چمن آغاز شده است گفت خاکبرداری و تسطیح زمین در حال انجام است،و با توجه به تامین اعتبار پروژه کار احداث آن بدون توقف ادامه خواهد یافت.

وی اضافه کرد: زمین مسکونی سال هاست متروک و بدون استفاده میباشد و احداث زمین چمن در آن منطقه علاوه بر افزایش فضای ورزشی برای جوانان و نوجوانان می توانند از نظر زیبایی فضای بسیار زیبا در آن منطقه ایجاد نماید.

مدیر آموزش و پرورش پاوه در پایان  اعلام کرد: در زمستان گذشته زمین چمن مصنوعی مدرسه شهید مطهری به بهره برداری رسید و همزمان پروژه ی سراب هولی ساخت پروژه زمین چمن مصنوعی شهرک چورژی در محل مدرسه سید علی رایزن نیز آغاز و انشالله این دو پروژه تا پایان شهریورماه سال جاری آماده بهره برداری خواهد شد.