د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 22:20

دستگیری سه نفر از عوامل نزاع دسته جمعی شب گذشته پاوه/ زندان در انتظار سلب کنندگان آرامش مردم

دستگیری سه نفر از عوامل نزاع دسته جمعی شب گذشته پاوه/ زندان در انتظار سلب کنندگان آرامش مردم

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از دستگیری سه نفر از عوامل نزاع دسته جمعی شب گذشته در پاوه خبر داد. نوید صحرایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت :سه نفر از عوامل نزاع دسته جمعی شب گذشته در پاوه دستگیر و با صدور قرار تأمین متناسب […]

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از دستگیری سه نفر از عوامل نزاع دسته جمعی شب گذشته در پاوه خبر داد.

نوید صحرایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت :سه نفر از عوامل نزاع دسته جمعی شب گذشته در پاوه دستگیر و با صدور قرار تأمین متناسب روانه زندان شدند.

وی افزود : اقدامات لازم جهت دستگیری دیگر عوامل متواری در دستور کار قرار دارد و توصیه می گردد که این افراد در اسرع وقت خود را به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه معرفی نمایند.

دادستان پاوه گفت : شب گذشته تعدادی از جوانان در حوالی میدان دف پاوه با استفاده از انواع سلاح سرد به دلایل بی اهمیت و فاقد وجاهت، با یکدیگر درگیر شدند که منتهی به مصدومیت برخی از آنان گردید و پس از دستگیری این اشخاص و تفهیم اتهامات انتسابی به زندان معرفی و اعزام گردیدند.

این مقام قضایی گفت : متاسفانه آنچه که در شهرستان پاوه مشهود است، پرسه زنی و تجمع نوجوانان و جوانان تا نیمه های شب در سطح شهر می باشد که اغلب موجب ایجاد درگیری و برهم خوردن آسایش و آرامش شهروندان می گردد.

نوید صحرایی ضمن توصیه به خانواده ها افزود : لذا ضمن تذکر و توصیه به خانواده های این قبیل نوجوانان و جوانان جهت نظارت و مراقبت از عملکرد آنان و پیشگیری از عواقب ناخوشایند احتمالی، به تمامی نا امن کنندگان جامعه، نظم و آسایش عمومی به هر نحو از انحاء، اکیداً هشدار داده می شود که برخورد قاطع و بازدارنده قضایی در انتظار آنان می باشد و به هیچوجه مورد ارفاق و رأفت قرار نخواهند گرفت.

 

یک پاسخ برای “دستگیری سه نفر از عوامل نزاع دسته جمعی شب گذشته پاوه/ زندان در انتظار سلب کنندگان آرامش مردم

  • عام المنفعه در تاریخ خرداد 17, 1402 گفت:

    شعار مبارزه با فساد وتخلف بس است لطفا”جلو غارت منابع طبیعی، اراضی ملی را بگیریدنگذارید عده ای غارتگر ،قلدریادگار گذشتگانو میراث آیندگان این شهر را به تاراج ببرندوفاسدان ومتخلفان را واقعی مجازات کنید