د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 14:58

بازدید سرزده فرماندار از بیمارستان قدس پاوه/رصد سرزده دستگاه های اجرایی به منظور آمادگی بیشتر

بازدید سرزده فرماندار از بیمارستان قدس پاوه/رصد سرزده دستگاه های اجرایی به منظور آمادگی بیشتر

به گزارش سلام پاوه: فرماندار پاوه به منظور بررسی میزان آمادگی از دستگاه های اجرایی و رضایت مردم بصورت سرزده و شبانه از بیمارستان قدس پاوه بازدید کرد.  به گزارش خبرنگار سلام پاوه :فرماندار پاوه به همراه بخشدار مرکزی شب گذشته از بیمارستان قدس بازدید و ضمن دیدار با کادر درمان و عرض خسته نباشید […]

به گزارش سلام پاوه: فرماندار پاوه به منظور بررسی میزان آمادگی از دستگاه های اجرایی و رضایت مردم بصورت سرزده و شبانه از بیمارستان قدس پاوه بازدید کرد.

 به گزارش خبرنگار سلام پاوه :فرماندار پاوه به همراه بخشدار مرکزی شب گذشته از بیمارستان قدس بازدید و ضمن دیدار با کادر درمان و عرض خسته نباشید از نزدیک در جریان مسائل‌ و مشکلات بیماران ، اورژانس وبیمارستان قرار گرفت.

تامین نیروی انسانی و به ویژه پزشک ، تامین کیت های آزمایشگاهی ، رفع نقص و راه اندازی هرچه زودتر دستگاه س تی اسکن  به منظور پیشگیری از اعزام بیماران به مراکز درمانی استان از مهمترین مواردی بود که در این بازدید از سوی فرماندار مطرح و از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی خواستار پیگیری و رفع آنها شد.

 در این بازدید فرماندار پاوه بر تکریم هر چه بیشتر مردم توسط پرسنل و کادر درمان تاکید کرد و افزود؛ از این پس بمنظور آمادگی هر چه بیشتر دستگاه های اجرایی و ارائه خدمات مطلوب تر به مردم و مراجعین محترم بازدید سرزده از ادارات نیز در دستور کار خواهد بود.

یک پاسخ برای “بازدید سرزده فرماندار از بیمارستان قدس پاوه/رصد سرزده دستگاه های اجرایی به منظور آمادگی بیشتر

  • پ در تاریخ خرداد 16, 1402 گفت:

    تغییر ساعت شامل کتابداران نمی شود مصرف برق در کلیه ادارات و نهادها دولتی و خدماتی مصرف می شود عجب قانونی