ش 29 اردیبهشت 1403 ساعت 14:33

لزوم شناسنامه‌دار شدن واحد‌های اقامتی «پاوه»/ نظارت ها بیشتر شود

لزوم شناسنامه‌دار شدن واحد‌های اقامتی «پاوه»/ نظارت ها بیشتر شود

به گزارش سلام پاوه : معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری پاوه گفت: شناسنامه‌دار کردن واحدهای اقامتی در محدوده و حومه روستاها و شهرها و تهیه بانک اطلاعاتی جامع از این واحدها ضروری است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: سالم مصطفایی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری پاوه در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر که در سالن […]

به گزارش سلام پاوه : معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری پاوه گفت: شناسنامه‌دار کردن واحدهای اقامتی در محدوده و حومه روستاها و شهرها و تهیه بانک اطلاعاتی جامع از این واحدها ضروری است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: سالم مصطفایی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری پاوه در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بر استفاده بهتر از بسترها و فرصت‌های برای رونق و بهبود اقتصاد و اشتغالزایی تأکید کرد.

وی یکی از موضوعات مهم در حوزه گردشگری و خدمات سفر را موضوع اسکان مسافران دانست و گفت: در این رابطه توجه به اسکان مسافران در واحدهای اقامتی دارای مجوز حائز اهمیت بوده و شناسنامه‌دار کردن این واحدها در محدوده و حومه روستاها و شهرها و تهیه بانک اطلاعاتی جامع از این واحدها ضروری است.

مصطفایی بر الزام نظارت بر اسکان در خانه‌های مسافر و واحدهای اقامتی و پذیرایی از سوی دستگاه‌های مرتبط تأکید داشت و گفت: نظارت‌ها از سوی اداره اماکن و میراث فرهنگی و گردشگری و دیگر ادارات مرتبط باید بیشتر شود و دهیاران ، شوراهای اسلامی و بخشداران برای ساماندهی حوزه اسکان همکاری کنند.

گفتنی است، در پایان این جلسه در خصوص خدمات‌دهی و تامین مواد خوراکی کافی در شهرستان به ویژه نان، مرغ و گوشت و همچنین سوخت جایگاه‌ها و قیمت‌گذاری نان‌های سنتی، انواع کلوچه و کلانه و … بحث و بررسی و پیگیری‌های لازم بعمل آمد.