چ 19 اردیبهشت 1403 ساعت 01:14

لزوم توجه به استعدادهای آبزی پروری درشهرستان پاوه و اورامانات+ عکس

لزوم توجه به استعدادهای آبزی پروری درشهرستان پاوه و اورامانات+ عکس

به گزارش سلام پاوه : رئیس سازمان شیلات ایران در پاوه بر لزوم توجه به استعدادهای آبزی پروری شهرستان پاوه و اورامانات تاکید واقدامات انجام شده در توسعه صنعت آبزی پروری در منطقه را مناسب ارزیابی کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : عصر پنجشنبه سیدحسین حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران ،مهدی […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس سازمان شیلات ایران در پاوه بر لزوم توجه به استعدادهای آبزی پروری شهرستان پاوه و اورامانات تاکید واقدامات انجام شده در توسعه صنعت آبزی پروری در منطقه را مناسب ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : عصر پنجشنبه سیدحسین حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران ،مهدی علامیر مدیرکل دفتر ریاست ،روابط عمومی و امور بین‌الملل ،علیرضا حیدری فرماندار شهرستان پاوه ، سید فرزاد افضلی مدیرکل شیلات استان ، سالم مصطفایی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری پاوه، محمد هادی زامیاد بخشدار مرکزی پاوه و هیئت همراه از طرحهای شاخص آبزی پروری شهرستان پاوه (طرح تکثیر و پرورش ماهی سردآبی دلشاد فرجی) و روند احداث مجتمع پرورش ماهی سردآبی کلاران دشه بازدید کردند.

وی در این سفر بر لزوم توجه به استعدادهای آبزی پروری شهرستان پاوه و اورامانات تاکید کرد و از اقدامات انجام شده در این مجتمع ها تمجید نمود.

همچنین وی ترویج فرهنگ مصرف ماهی در سبد غذایی شهروندان در راستای ارتقاء سلامت مردم را از اهم وظایف سازمان شیلات عنوان نمود.