د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 20:53

پروژه های آبرسانی محرومیت زدایی در شهرستان پاوه سرعت می یابد

پروژه های آبرسانی محرومیت زدایی در شهرستان پاوه سرعت می یابد

به گزارش سلام پاوه: سرپرست فرمانداری پاوه اعلام کرد،پروژه های آبرسانی محرومیت زدایی در شهرستان پاوه سرعت می یابد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: علیرضا حیدری در نشست قرارگاه عملیاتی آب استان با هدف پیگیری و تسریع در اجرای پروژه های آبرسانی شهرستان پاوه که با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ، مدیران عامل […]

به گزارش سلام پاوه: سرپرست فرمانداری پاوه اعلام کرد،پروژه های آبرسانی محرومیت زدایی در شهرستان پاوه سرعت می یابد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: علیرضا حیدری در نشست قرارگاه عملیاتی آب استان با هدف پیگیری و تسریع در اجرای پروژه های آبرسانی شهرستان پاوه که با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ، مدیران عامل آب منطقه ای و آب و فاضلاب استان، معاون قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه ، معاون عمرانی فرمانداری و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در سرسرای فرمانداری پاوه برگزار شد گفت؛ در سنوات گذشته در شهرستان پاوه مشکل جدی آب شرب را داشتیم که تلاش برای رفع این مشکلات همچنان ادامه دارد.

وی افزود؛ هم اکنون عملیات اجرایی پروژه های آبرسانی به شهرهای پاوه ،نوسود،بانه وره و روستاهای تابعه به خوبی پیش می رود،و امیدواریم پروژه های نوسود و بانه وره، تا شهریور ماه به بهره برداری برسد.

 علیرضا حیدری افزود: امیدواریم تصمیمات این نشست منجر به حل مشکلات پیش روی پروژه های آب شرب شهرستان شود ، چرا که برخی از پروژه ها همچنان نواقص و مشکلاتی دارند که به یاری خدا با همت مسئولان مربوطه اقدامی عاجل برای حل آنها صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه تامین آب شهر پاوه از چشمه هانی کوان در جریان است گفت: بخشی از پروژه به بهره برداری رسیده و ادامه کار در حال اجراست.

حیدری در پایان ضمن تقدیر از قرارگاه محرومیت زدایی خاتم الانبیاء و نجف اشرف سپاه افزود ؛ ان شاالله با بهر برداری از پروژهای یاد شده در فصل کم آبی شهروندان پاوه و بخش های تابعه و بخصوص مناطق الحاقی پاوه دچار کم آبی و مشکل نشوند.