د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 14:35

پیوند نظام تعلیم و تربیت با مساجد می‌تواند فرهنگ عمومی را بازسازی کند

پیوند نظام تعلیم و تربیت با مساجد می‌تواند فرهنگ عمومی را بازسازی کند

به گزارش سلام پاوه : حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه به همراه جمعی از روحانیون شهرستان با حضور در فرمانداری با علیرضا حیدری فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در این دیدار صمیمی مهمترین موضوعات شهرستان در حوزه فرهنگی ، اجتماعی و …مورد بررسی قرار گرفت. […]

به گزارش سلام پاوه : حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه به همراه جمعی از روحانیون شهرستان با حضور در فرمانداری با علیرضا حیدری فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در این دیدار صمیمی مهمترین موضوعات شهرستان در حوزه فرهنگی ، اجتماعی و …مورد بررسی قرار گرفت.

حاج ماموستا ملا قادر قادری با بیان اینکه ۱۰۴ مسجد در شهرستان وجود دارد و هر جمعه در مجموع شهر و روستا ۳۶ نماز جمعه برگزار می‌شود به اهمیت و نقش امامان جمعه و لزوم توجه به آنها اشاره کرد.

 امام جمعه پاوه با تاکید بر تعامل موثر و سازنده بین ادارات و برنامه ریزی مدون برای توسعه و پیشرفت متوازن در سطح شهرستان خواستار توجه جدی به حوزه های فرهنگی و اجتماعی و تقویت این حوزه ها شد.

وی ارتباط موثر آموزش و پرورش با مساجد و تاثیر آن بر نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی را اقدامی مهم در عرصه جهاد فرهنگی عنوان کرد و گفت؛ پیوند نظام تعلیم و تربیت با مساجد به دلیل جایگاه رفیعی که در اجتماع دارد می‌تواند فرهنگ عمومی را بازسازی نماید.

 امام جمعه پاوه تصریح کرد؛ این مهم مستلزم وجود متولیان توانمند ،آگاه و بصیر در حوزه اداره مساجد و نظام تعلیم و تربیت است.

حاج ماموستا ملا قادر قادری در بخش دیگری از سخنانش چند توصیه مهم به فرماندار پاوه داشت و گفت؛ انتظار از فرماندار محترم تلاش و کوشش و پیگیری و خدمت بیش از پیش به مردم است.

وی توصیه کرد؛ استقلال در عمل ، قاطعیت و شجاعت در کار را سرلوحه کار قرار دهد و از تمام پتانسیل ها و ظرفیت‌ها برای پیشبرد و توسعه شهرستان استفاده کند.

در پایان دیگر روحانیون حاضر نیز دیدگاه‌ها و نظرات خود را بیان کردند.

فرماندار پاوه ؛

استفاده از رهنمودهای حاج ماموستا ملا قادر قادری نقشه راه ما و تیم مدیریتی شهرستان است

“علیرضا حیدری”سرپرست فرمانداری پاوه نیز در دیدار امام جمعه پاوه و جمعی از روحانیون شهرستان با اشاره به سوابق فرهنگی و مذهبی خود و خانواده اش گفت ؛ همیشه روحانیت برای وی جایگاه ویژه و خاص دارد.

 وی با بیان گوشه هایی از شخصیت ممتاز حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه گفت ؛ حقیقتا ماموستا قادری یک ستون و راس خیمه انقلاب در منطقه است.

 حیدری با اشاره به جریانات چند ماه اخیر کشور و منطقه به نقش بی بدیل حاج ماموستا ملا قادر قادری در ثبات و آرامش شهرستان در این برهه حساس گفت ؛ سلامت پاوه به برکت حضور حاج ماموستا ملاقادر قادری در این شهرستان است.

وی گفت؛ استفاده از رهنمودهای حاج ماموستا ملا قادر قادری نقشه راه ما و تیم مدیریتی شهرستان است.