د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 04:25

واژگونی تویوتا در «پاوه»/ ۱۰ مصدوم برجای گذاشت

واژگونی تویوتا در «پاوه»/ ۱۰ مصدوم برجای گذاشت

به گزارش سلام پاوه :رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از مصدومیت ۱۰ نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه تویوتا در دره شهرستان پاوه خبر داد. مسعود قلعه‌سفیدی، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، از سقوط و واژگونی یک دستگاه خودروی […]

به گزارش سلام پاوه :رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از مصدومیت ۱۰ نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه تویوتا در دره شهرستان پاوه خبر داد.

مسعود قلعه‌سفیدی، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، از سقوط و واژگونی یک دستگاه خودروی تویوتا هایلوکس دو کابین در دره‌ محور باینگان (کوه نیکوسرباینگان) به سمت جاده شیوه‌سر در شهرستان پاوه‌ خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این سانحه‌ ۱۰ مصدوم در برداشت، افزود: بلافاصله تیم اورژانس پاوه به محل اعزام و اقدامات اولیه امدادی را برای مصدومان انجام دادند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: مصدومین توسط اورژانس و به درمانگاه باینگان انتقال و از درمانگاه باینگاه توسط هلال‌احمر و اورژانس به بیمارستان‌های قدس پاوه و آیت‌الله طالقانی شهر کرمانشاه انتقال داده شدند.