د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 03:24

 جشنواره فرهنگی و ورزشی در شهر شاهو برگزار می‌شود

 جشنواره فرهنگی و ورزشی در شهر شاهو برگزار می‌شود

به گزارش سلام پاوه: شهردار شاهو از برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی در این شهر خبر داد. سابق حسینی شهردار شاهو امروز در گفت وگو با خبرنگار سلام پاوه از برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی در شهر شاهو خبر داد و اظهار کرد: در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی، تقویت روحیه همدلی و معرفی […]

به گزارش سلام پاوه: شهردار شاهو از برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی در این شهر خبر داد.

سابق حسینی شهردار شاهو امروز در گفت وگو با خبرنگار سلام پاوه از برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی در شهر شاهو خبر داد و اظهار کرد: در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی، تقویت روحیه همدلی و معرفی ظرفیت‌های گردشگر پذیری، ثبت ملی بازی‌های بومی و محلی در فهرست ملی آثار ناملموس، برندسازی شهری، اعتماد و خودباوری جامعه محلی به توانمندی‌ها و داشته‌های طبیعی و فرهنگی، توسعه خلاقیت و نوآوری شهروندان و مقصد گردشگری شدن جشنواره فرهنگی و ورزشی در شهر شاهو برگزار می‌شود.

وی در خصوص زمان و مکان برگزاری این جشنواره، افزود: این جشنواره روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶ الی ۱۸، در زمین ورزشی فوتبال محله منصورآقایی برگزار می‌شود.

اجرای آواها ونواهای محلی، اجرای دو بازی بومی محلی جهت ثبت ملی به عنوان میراث ناملموس بخش وشهر شاهو و ارائه محصولات محلی، از دیگر برنامه های اجرایی در این جشنواره فرهنگی و ورزشی است که شهردار شاهو به آن‌ها اشاره کرد.