د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 07:43

سایه بی‌توجهی در جاده‌های اورامانات/ خانواده ۳ نفره در محور روانسر جان باختند

سایه بی‌توجهی در جاده‌های اورامانات/ خانواده ۳ نفره در محور روانسر جان باختند

به گزارش سلام پاوه : رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بر اثر برخورد دو خودرو سواری دنا با پراید در محور روانسر به کرمانشاه، یک خانواده ۳ نفره جان باختند. رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بر اثر برخورد دو خودرو سواری دنا با پراید در محور روانسر به کرمانشاه، یک خانواده ۳ نفره جان باختند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: بر اثر برخورد دو خودرو سواری دنا با پراید محور در محور روانسر به کرمانشاه یک کیلومتر بعد از تقاطع ویس، ۳ نفر از سرنشینان پراید که اعضای یک خانواده(زن، مرد فرزند خردسال ) جان باختند و همچنین ۲ نفر نیز در این سانحه مجروح شدند.

وی بیان اینکه این حادثه ساعت ۱۰ و ۵ دقیقه امروز ۱۸ اردیبهشت‌ماه رخ داده است، افزود: ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و مصدومان به بیمارستان طالقانی شهر کرمانشاه منتقل شدند.

در گزارش پلیس راه در خصوص علت تصادف آمده، دستگاه خودروی دنا با سرعت ۱۳۷ کیلومتر بر ساعت به علت تجاوز به چپ ناشی از سبقت غیرمجاز ابتدا به کامیون برخورد کرده و سپس به سواری پرایدی که در عقب کامیون در حال حرکت بوده، برخورد می‌کند.

جاده‌های منطقه اورامانات (شهرستان های روانسر، پاوه، ثلاث باباجانی و جوانرود) به دلیل کوهستانی بودن و شرایط خاص توپوگرافی حادثه‌ساز است به طوری که اکثر نقاط این مسیرها به قتلگاهی خاموش برای مرگ تبدیل شده و سالانه جان افراد زیادی را می‌گیرد. همین موضوع بارها مورد انتقاد آرش لهونی نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر در مجلس قرار گرفت.

با پیگیری‌های آرش لهوانی، عملیات آسفالت قزانچی -روانسر از کانی شریف(شابیار) به سمت روانسر با اعتبار نزدیک به یک‌هزار میلیارد ریال استارت خورده، این پروژه دو پیمانکار دارد که پیمانکار بعدی در هفته آینده و از روانسر به سمت حسن‌آباد عملیات آسفالت را آغاز خواهد کرد.