د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 19:06

آیین تجلیل از معلمین سرآمد پاوه برگزار شد/ عکس

آیین تجلیل از معلمین سرآمد پاوه برگزار شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه :با حضور “علیرضا حیدری”سرپرست فرمانداری پاوه ، اعضای شورای تامین و جمعی از معلمان و فرهنگیان پاوه آیین تجلیل از معلمین سرآمد آموزش و پرورش پاوه در محل اردوگاه فرهنگی تفریحی شهید چمران سریاس برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :سرپرست فرمانداری پاوه در این آئین ضمن تبریک روز معلم […]

به گزارش سلام پاوه :با حضور “علیرضا حیدری”سرپرست فرمانداری پاوه ، اعضای شورای تامین و جمعی از معلمان و فرهنگیان پاوه آیین تجلیل از معلمین سرآمد آموزش و پرورش پاوه در محل اردوگاه فرهنگی تفریحی شهید چمران سریاس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :سرپرست فرمانداری پاوه در این آئین ضمن تبریک روز معلم گفت: خوشحالم در این جمع حضور دارم هرچند جا داشت در جمع تمامی معلمین عزیز شهرستان در این محل با صفا حضور داشته باشیم و بنده از همین جا سلام خود را تقدیم تک تک معلمان عزیز شهرستان پاوه میکنم.

علیرضا حیدری با تشریح جایگاه و اهمیت مقام معلم اظهار داشت:  آیات و احادیث فراوانی در باب علم آموزی وجود دارد که همه نشان دهنده اهمیت کار معلم و ارزشی است که معلم دارد.

وی افزود: آموزش و پرورش جایگاه والایی در تمام کشورها دارد همانند دو بال یک پرنده برای تعالی و ترقی یک انسان است، و بسان یک پرنده در حال پرواز است که بخاطر سلامت دو بال خود می تواند پرواز کند و اگر یکی از بالها دچار نقصان شود پرواز نخواهد داشت و سقوط زیاد است.

حیدری با بیان اینکه آموزش و پرورش همانند دو بال این پرنده است  ادامه داد: آموزش به همراه پرورش همزمان انجام می شود اگر در کار تعلیم و تربیت فقط به بعد آموزشی بپردزایم همانند پرنده ای است که یکی از بالهای آن دچار نقصان شده است.

وی افزود: اگر تنها آموزش در جسم و کالبد فردی قرار گیرد پرورش نیافته است و در اختیار شیاطین قرار می گیرد و در جهت دشمنی با خلق حرکت خواهد کرد.

سرپرست فرمانداری پاوه گفت: ما بعد از انقلاب دانشمندان زیادی را توسط اساتیدی مثل شما پرورش داده ایم که هم آموزش دیده اند و هم پرورش یافته اند.

علیرضا حیدری تصریح کرد: در جهان امروز دانایی به معنایی توانایی است و رمز موفقیت یک جامعه در گرو دانایی و اگاهی است اگاهی یافتن هم در سر کلاس درس و دانشگاهها نزد اساتید و معلمان فرا گرفته می شود.

وی در پایان افزود: کار معلمی همراه با عشق است و معلمی بدون عشق معنا ندارد.

پیش از وی نیز سعدی فتاحی رئیس اداره آموزش و پرورش پاوه نیز با تشریح برنامه های هفته معلم گزارشی از عملکرد این عملکرد را تشریح کرد.

در ادامه از  سرکار خانم شلر حاتمی مربی پرورشی نمونه ، خانم ریزان رحیمی آموزگار نمونه و آقایان همن شریفی مدیر نمونه و یاسین احمدی دبیر نمونه تجلیل به عمل آمد.