د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 13:56

لزوم حضور مدیران عضو در شورای آموزش و پرورش بجای معاونین و کارشناسان/حفظ دستاورد، از کسب آن سخت تر است

لزوم حضور مدیران عضو در شورای آموزش و پرورش بجای معاونین و کارشناسان/حفظ دستاورد، از کسب آن سخت تر است

به گزارش سلام پاوه،: سرپرست فرمانداری پاوه با انتقاد از عدم حضور خود مدیران عضو شورای آموزش و پرورش در این شورا گفت:شورای آموزش و پرورش جایگاه ویژه ای دارد و مدیران ادارات می بایست شخصا در جلسات این شورا حضور داشته باشند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :صبح روز چهارشنبه، همزمان با ششمین روز […]

به گزارش سلام پاوه،: سرپرست فرمانداری پاوه با انتقاد از عدم حضور خود مدیران عضو شورای آموزش و پرورش در این شورا گفت:شورای آموزش و پرورش جایگاه ویژه ای دارد و مدیران ادارات می بایست شخصا در جلسات این شورا حضور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :صبح روز چهارشنبه، همزمان با ششمین روز از اردیبهشت ماه جاری، علیرضا حیدری سرپرست فرمانداری پاوه در نخستین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان پاوه که با حضور اعضا در محل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار گردید، با اشاره به جایگاه خطیر تعلیم و تربیت در مدیریت کلان کشور گفت: شورای آموزش و پرورش جایگاه ویژه ای دارد و مدیران ادارات می بایست شخصا در جلسات این شورا حضور داشته باشند.

وی افزود: امروزه کار و تدریس در آموزش و‌ پرورش بدلیل دسترسی بیشتر دانش آموزان به منابع درسی و آشنایی با اینترنت و فضای مجازی بسیار سخت تر از گذشته است و می طلبد معلمین با معلومات بیشتری سر کلاس درس حاضر شوند.

حیدری با اشاره به کسب رتبه های برتر کنکور توسط دانش آموزان و قرار گرفتن آموزش و پرورش پاوه در میان ادارات برتر استان خاطر نشان ساخت: این امر، نشان دهنده زحمات معلمین عزیز است و موجب مسرت، اما مهم تر حفظ این جایگاه و ارتقا آن است که امیدوارم با برنامه ریزی مناسب محقق شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان پاوه، تضمین سلامت دانش آموزان را از اهداف سند تحول بنیادین دانسته و تصریح کرد: تعلیم و تربیت و سلامت جسمی و روحی دانش آموزان امر مهمی بوده و باید بسیار مراقب باشیم که در سطح مدارس شهرستان مسئله ای سلامت دانش آموزان را تهدید نکند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ورود شرکای استرتژیک نظام تعلیم و تربیت، دستگاه های اجرایی شهرستان باید با آموزش و پرورش تعامل داشته باشند و برای رفع مسائل و مشکلات همکاری لازم را با این دستگاه به عمل آورند.

علیرضا حیدری در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، انتظار داریم، دستگاه های اجرایی بر اجرای مصوبات شورای آموزش و پرورش اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: مقرر گردیده است، اعضای شورای اداری در هفته معلم با حضور در مدارس با معلمین و دانش اموزان دیدار داشته باشند.

وی سپس با اشاره به موضوع مولدسازی یادآور شد: آموزش و پرورش می تواند با استفاده از املاک مازاد بخشی از نیازهای خود را جبران و در مکان هایی که نیاز به تعمیر و بهسازی دارند، هزینه نماید.

فرماندار پاوه در پایان به سبب تجهیز و خدمات ستاد اسکان آموزش و پرورش و در اختیار قرار دادن آن به مسافران از سوی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان، از این مدیریت تقدیر نمود.

گفتنی است، شورای آموزش و پرورش، متشکل از ۱۳ عضو انتخابی و انتصابی می باشد که نشست های آن به صورت ماهیانه و به ریاست فرماندار برگزار می شود.