د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 15:21

ممنوعیت هرگونه ساخت و ساز در بام پاوه و خیابان کمربندی

ممنوعیت هرگونه ساخت و ساز در بام پاوه و خیابان کمربندی

به گزارش سلام پاوه: شهردار پاوه از ممنوعیت هر گونه ساخت و سازِ که مانع چشم‌انداز گردشگران در جاده بالادست(بام پاوه)و خیابان شهید دکتر چمران (کمربندی)شود، خبر داد. مهندس سالم مرادی به خبرنگار سلام پاوه گفت: در قسمت پایین‌ دست جاده بالادست (بام پاوه) و خیابان شهید دکتر چمران (کمربندی) انجام هر گونه ساخت و […]

به گزارش سلام پاوه: شهردار پاوه از ممنوعیت هر گونه ساخت و سازِ که مانع چشم‌انداز گردشگران در جاده بالادست(بام پاوه)و خیابان شهید دکتر چمران (کمربندی)شود، خبر داد.

مهندس سالم مرادی به خبرنگار سلام پاوه گفت: در قسمت پایین‌ دست جاده بالادست (بام پاوه) و خیابان شهید دکتر چمران (کمربندی) انجام هر گونه ساخت و سازی که مانع چشم‌انداز گردشگران گردد ممنوع است.

وی ضمن اشاره به اهمیت حفظ چشم‌انداز مناطق ذکر شده از نظر گردشگری افزود: این شهرداری با توجه به اهمیت موضوع، به شدت و به صورت مضاعف بر ساخت و ساز در مناطق مذکور نظارت نموده و تحت هیچ شرایطی در قسمت پایین‌دست خیابان‌های‌ عنوان شده اجازه نخواهد داد ارتفاع هیچ‌گونه ساخت و سازی از کف خیابان بیشتر شود.

مرادی ادامه داد:در کمیسیون اخیر ماده ۱۰۰، رأی تخریب طبقه بالاتر از کف خیابان یک باب ساختمان جدیدالاحداث صادر شده و به زودی اجرا خواهد شد.

شهردار پاوه تصریح نمود: هر گونه ساخت و ساز پایین‌تر از کف خیابان نیز به مانند سایر مناطق شهر حتماً باید با اخذ مجوزهای قانونی لازم صورت گیرد.

خبرنگار: صهیب زربان