د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 14:27

دکتر ستار سهرابی:خرید یک دستگاه دیالیز با مشارکت مردم اولویت بیمارستان قدس می باشد

دکتر ستار سهرابی:خرید یک دستگاه دیالیز با مشارکت مردم اولویت بیمارستان قدس می باشد

به گزارش سلام پاوه: صبح امروز اعضای موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه با رئیس شبکه و بهداشت درمان پاوه در محل سالن جلسات شبکه بهداشت دیدار کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: مدیرعامل موسسه خیریه بیمارستان قدس در ابتدا گزارشی از اهم فعالیت ها و اقداماتی که موسسه در سال گذشته و اولویت برنامه های […]

به گزارش سلام پاوه: صبح امروز اعضای موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه با رئیس شبکه و بهداشت درمان پاوه در محل سالن جلسات شبکه بهداشت دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: مدیرعامل موسسه خیریه بیمارستان قدس در ابتدا گزارشی از اهم فعالیت ها و اقداماتی که موسسه در سال گذشته و اولویت برنامه های موسسه در سال جاری را بیان نمود.

مهندس وهبی احمدی با اشاره به اینکه این موسسه خیریه، مردم نهاد و غیر دولتی می باشد، افزود: هدف از فعالیت این موسسه بر طبق اساسنامه کمک به مجموعه بیمارستان با همراهی و همفکری و مشارکت مردم شهرستان جهت کمک رسانی و خدمات بهتر به شهروندان می باشد.

وی افزود: با توجه به جلسات متعدد اعضای هیئت مدیره همواره در خصوص چگونگی عملکرد بهتر موسسه و خرید تجهیزات مورد نیاز و اولویت دار شهرستان و کاستن مشکلات بیمارستان برای خدمات رسانی بهتر به مردم گرانقدر تاکید داشته و عمل نموده ایم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پاوه در این دیدار ضمن ابراز خرسندی فعالیت ها و اقدامات مثبت موسسه را ستود و افزود: تلاش و تاکید همه ما خدمات رسانی بهتر و مطلوبتر بهداشتی و درمانی به شهروندان است.

دکتر ستار سهرابی افزود: با توجه به پتانسیل و اقداماتی که موسسه با همکاری و مشارکت عمومی مردم انجام داده است، این ظرفیت وجود دارد که اقدامات بهتری جهت خرید دستگاه مورد نیاز برای بیمارستان صورت پذیرد.

وی به خودگردان بودن بیمارستان ها در سطح کشور اشاره کرد و افزود: متاسفانه هیچ نوع اعتباری از سوی وزارت بهداشت به بیمارستان اختصاص داده نمیشود و ما در حال حاضر همچون سایر نقاط کشور در حال خدمات رسانی به شهروندان در بیمارستان به صورت خودگردان هستیم.

دکتر سهرابی به اولویت خرید دستگاه دیالیز جهت خدمت به بیماران و نیاز شهرستان تاکید نمود و اعلام کرد: با پتانسیل موجود در موسسه و مشارکت مردم و خیرین گرامی قطعا این مهم انجام خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان به سابقه خرید دستگاه مورد نیاز شهرستان در سنوات گذشته با همراهی مردم خیر و نیکوکار شهرستان اشاره کرد و ابراز امیداوری نمود: قطعا با راه اندازی پویش و مشارکت خیرخواهانه مردم بتوانیم دستگاه دیالیز را هم خریداری نموده و برگ زرین دیگری از تاریخ این سرزمین را با مشارکت خیرخواهانه مردم بیفزاییم.

وی در ادامه افزود: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قول مساعد دادند یک دستگاه دیالیز ایرانی تحویل شهرستان دهند که با توجه به اینکه سایر دستگاههای موحود در بیمارستان جوابگو نیستند نیاز مبرم و ضروری است که دستگاه دیگر خریداری شود.

در ادامه هر کدام از اعضای موسسه و مدیر داخلی بیمارستان قدس به بیان نظرات و دیدگاههای خود پرداختند و ضمن تقدیر از مردم خیر و نیکوکار که حامی موسسه بوده اند، مقرر شد پویشی جهت خرید دستگاه دیالیز با همراهی اصحاب رسانه و مشارکت مردم راه اندازی شود که متعاقبا در این خصوص اطلاع رسانی بیشتری صورت خواهد گرفت.