د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 18:32

محفل انس با قرآن کریم در پاوه برگزار شد/ گزارش تصویری

محفل انس با قرآن کریم در پاوه برگزار شد/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : با همت اداره اوقاف پاوه و اورامانات و با همکاری آموزش و پرورش پاوه ، محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان با حضور قراء کرد و بین المللی با استقبال پرشور مردم متدین و خداجوی در مسجد شهداء پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: رئیس […]

به گزارش سلام پاوه : با همت اداره اوقاف پاوه و اورامانات و با همکاری آموزش و پرورش پاوه ، محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان با حضور قراء کرد و بین المللی با استقبال پرشور مردم متدین و خداجوی در مسجد شهداء پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه پاوه و اورامانات در این مراسم حضور در محضر آیات قرآنی را فرصتی مغتنم عنوان کرد.

ماموستا ملا هادی رمضانی قرآن را برترین و جاودان ترین اثر آسمانی برشمرد و افزود: خداوند قرآن را بر قلب پاکترین بندگان برگزیده خود فرو فرستاده است و امروز اقشار مختلف مردم در این ماه مبارک رمضان و برای شنیدن تلاوت قرآن در این مسجد گرد هم آمده اند.

وی گفت: ماه مبارک رمضان را بهانه ای شد تا تلاوت و انس با قرآن را امروز برگزار کنیم و برای برگزاری این محفل هم دعوت نامه ای ارسال نشده بلکه خود مردم با علاقه حضو پیدا کرده اند.
ماموستا رمضانی با اشاره به اهمیت و جایگاه قرآن در بین مردم اورامانات گفت: بعد از انقلاب اسلامی ما شاهد هستیم بیش از ۲۵۰ خواهر و برادر حافظ قرآن در اورامانات داریم.

در این محفل انس با قرآن کریم ، جمعی از قاریان ممتاز از جمله اسماعیل مرادی از جوانرود، خالد سعدی از نودشه و عبدالرحمن امام قلی از سنندج به تلاوت آیات نورانی وحی پرداختند.