د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 16:14

همدلی اوراماناتی ها برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد/گلریزان ۳۰۶ میلیونی خیرین جوانرودی و ثلاث باباجانی

همدلی اوراماناتی ها برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد/گلریزان ۳۰۶ میلیونی خیرین جوانرودی و ثلاث باباجانی

به گزارش سلام پاوه : خیرین شهرستانهای جوانرود و ثلاث باباجانی برای آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد اورامانات ۳۰۶ میلیون تومان در جشن گلریزان اهدا کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: خیرین نوعدوست و نیکوکار شهرستان جوانرود در جریان جشن گلریزان در اقدامی خیرخواهانه ۱۸۳میلیون تومان را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع آوری کردند. […]

به گزارش سلام پاوه : خیرین شهرستانهای جوانرود و ثلاث باباجانی برای آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد اورامانات ۳۰۶ میلیون تومان در جشن گلریزان اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: خیرین نوعدوست و نیکوکار شهرستان جوانرود در جریان جشن گلریزان در اقدامی خیرخواهانه ۱۸۳میلیون تومان را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع آوری کردند.

رئیس دادگستری شهرستان جوانرود با بیان اینکه نگاه زندانیان غیر عمد چشم انتظار سخاوت خیرین است گفت: کمک شما خیرین نیکوکار منجر به استحکام کانون خانواده شده و این اقدام نیکوی شما از بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند.

نریمان شفیعی با دعوت از خیرین برای کمک به زندانیان نیازمند،افزود: کمک به زندانیان نیازمندجرائم غیرعمد وظیفه همگانی و یک تکلیف شرعی و دینی است که باید آن را به فرهنگ حسنه تبدیل کنیم.

وی اظهار داشت: سنت حسنه آزاد سازی زندانیان علاوه بر حفظ آبروی یک خانواده موجب کاهش آسیب های روانی و اجتماعی ناشی از گرفتاری سرپرست خانواده در بند زندان می شود.

امام جمعه جوانرود نیز با تقدیر از خیرین منطقه گفت: خیرین شهرستان جوانرود در هر امر خیری پیشتاز بوده اند.

ماموستا ملااحمد فخری افزود: کمک به هم نوع از آموزه های دینی و کارهای پسندیده ای است که در دین مبین اسلام بسیار بر آن تاکید شده است.

فرماندار جوانرود هم در این جشن با تقدیر از خیرین گفت: خیرین سرمایه‌های ارزشمند معنوی و اجتماعی هستند که بایستی از ظرفیت آنان در ابعاد مختلف استفاده کنیم.

سعدی نقشبندی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی برای آزادی زندانیان غیر عمد افزود: کمک به افراد آبرومندی که به علت جرائم غیرعمد در زندان تحمل حبس می کنند باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

رییس زندان پاوه و اورامانات با بیان اینکه هرآنچه که خیرین کمک کنند ستاد دیه این کمک ها را جهت آزادی زندانیان بدهکار اورامانات چند برابر افزایش می دهد،گفت: سال گذشته ستاد دیه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به صورت بلا عوض به زندانیان منطقه پاوه و اورامانات کمک کرده است.

بهمن عزیزی افزود: خیرین شهرستان ثلاث نیز در جشن گلریزان امسال ۱۲۳ میلیون تومان به زندانیان جرائم غیرعمد پاوه و اورامانات کمک کردند.

وی با قدردانی از خیرین نوعدوست و مسئولین قضایی و اجرایی و … اظهارداشت: با عنایت به سابقه فرهنگی مردمان سخاوتمند منطقه اورامانات و روحیه و صبغه معنوی آنها تلاش داریم با بهره مندی از ظرفیت های بومی منطقه نگذاریم یک زندانی جرائم غیر عمد نیازمند در زندان بماند.