د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 18:08

مسئولیت،بالاترین میدان آزمایش است/از تامین آب پایدار مناطق الحاقی و بانه وره تا تکمیل زیرساختهای سایت تردد مسافر شوشمی

مسئولیت،بالاترین میدان آزمایش است/از تامین آب پایدار مناطق الحاقی و بانه وره تا تکمیل زیرساختهای سایت تردد مسافر شوشمی

به گزارش سلام پاوه : فرماندار سابق پاوه،در آئین تکریم و معارفه فرماندار این شهرستان گفت: مسئولیت، بالاترین میدان آزمایش است،میدانی که می تواند با خدمتگزاری صادقانه و بی ریا، موجبات عروج انسان را فراهم سازد و یا انسان را به سمت حضیض سوق دهد. دکتر اردشیر رستمی افزود: آنچه در خدمت مهم است،کیفیت است. […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار سابق پاوه،در آئین تکریم و معارفه فرماندار این شهرستان گفت: مسئولیت، بالاترین میدان آزمایش است،میدانی که می تواند با خدمتگزاری صادقانه و بی ریا، موجبات عروج انسان را فراهم سازد و یا انسان را به سمت حضیض سوق دهد.

دکتر اردشیر رستمی افزود: آنچه در خدمت مهم است،کیفیت است. امروز میان زمان مدیریت و درازای آن در مقایسه با کیفیت و اثر بخشی، ارزش گذاری را روی کیفیت و برونداد کار گذاشته اند.

وی خاطرنشان ساخت: در این سیزده ماهی که توفیق خدمت به مردم انقلابی نصیب اینجانب شده بود، اگرچه دریای محبت، فضل و بزرگی این مردم آنقدر زیاد بوده که لازم نمیدانیم گزارشی از عملکرد خود را بیان کنیم اما در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم نمود.

*حل مشکل مسکن مهر و تامین زمین طرح ملی مسکن

فرماندار سابق پاوه در ادامه تصریح نمود: مشکل مسکن مهر تپه کوله محصول یک پروسه ۱۰ ساله‌ی قبل از اینجانب بود و متاسفانه هنوز حل نگردیده بود که با برگزاری جلسات متعدد طی ۶ ماه از ۶۲۰ واحد،تعداد ۶۰۷ واحد آن تعیین واحد گردید و معرفی به بانک شدند.

رستمی افزود: به دلیل شرایط خاص توپوگرافی منطقه، در زمینه نهضت ملی مسکن دچار مشکلاتی شده بودیم اما اکنون در شهرهای نوسود، باینگان، نودشه و بانه‌وره تأمین زمین انجام شده و اجرای طرح از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار است.

*تامین آب پایدار برای بانه وره و مناطق الحاقی در آستانه بهره برداری 

وی تأمین آب شرب مردم و باغات سطح شهرستان را دیگر مشکل اساسی عنوان نموده و گفت: شهری مانند بانه‌وره به صورت سیار به آن‌ها آبرسانی می شد که با رایزنی های بسیار و جلسات متعدد اکنون پروژه تأمین آب شرب پایدار این شهر آغاز شده و تدام دارد.

دکتر رستمی آخرین دستاورد مهم خود را ساماندهی روستاهای الحاقی به شهر پاوه دانسته و تصریح نمود: در ورودی شهر پاوه ۴ روستای الحاقی است که قریب ۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و از بی آبی رنج می برند. الحمدللە با پیگیری های صورت گرفته توانستیم از آب هانی کوان به این مناطق آب برسانیم. این پروژه در هفته آتی به بهره‌برداری خواهد رسید و مشکل آب این مناطق برای همیشه حل خواهد شد.

دکتر اردشیر رستمی ادامه داد: مشکل قاچاق سوخت و احشام که در شهرستان وجود داشت، در اقدامی به جمع آوری کارتهای ازاد بنزین در جایگاهها کردیم و عشایری هم که دامهای خود را به مناطق گرمسیری و نزدیک به مرز منتقل می کردند کنترل کردیم که با همان تعداد دامهای خود به روستا و یا شهر برگردند.

وی با اشاره به گازرسانی نیز گفت:هم اکنون بخش باینگان در گازرسانی به عنوان منطقه سبز معرفی شده و دهستان شرام و نجار و کمدره هم گازدار شده اند که تنها روستای هجیج با توپوگرافی خشن به مرحله پیمان سپاری رسیده و وعده مدیر عامل گاز هم تا مهرماه امسال از نعمت گاز برخوردار خواهند شد و این افتخار نظام است که مردم همجوار در بیاره از این نعمت برخوردار نیستند.

 *تمام زیرساختهای مرز شوشمی برای بازگشایی آماده شده است

فرماندار سابق پاوه گفت: ظرفیت مرز پاوه به عنوان بستری در بهبود اقتصادی است که کار صادرات و واردات انجام می شود، تمام زیرساختهای لازم برای استقرار سایت موقت تردد مسافر هم اماده است و آب و برق و تلفن و کانکس و… مهیا شده و این اقدام مهم هم به عنوان پاداش مجاهدت ها و ایثارگری های مردم پاوه است.

وی افزود: در مسئله کولبری، حق مردم شهرستان است که از مزایای مرزنشینی با احترام برخوردار شود، آیین نامه مبادلات مرزی انجام شده است و با پیگیری نماینده اورامانات هم بزودی این طرح ابلاع خواهد شد و مردم از مزایای مرزنشینی در فرصت مرز برخوردار خواهند شد.

رستمی با اشاره به گردشگری در منطقه و با بیان اینکه توسعه گردشگری به منزله توسعه اشتغال است گفت: توسعه گردشگری در پاوه با فراهم نمودن زیرساختها ، بوم گردی و خانه مسافر و آنچه که مد نظر است در شهر پاوه آماده  و شکل گرفته است .

وی خاطر نشان کرد: کنترل و مدیریت اغتشاشات با مجاهدت های سردار آسیابانی مرد میدان که از روزهای انقلاب، تا بحال بوده، بر خویشتن داری و عدم استفاده از یک گلوله بود که بحمدالله از نیروهای مردمی و نظامی ما کسی مجروح نشد.و آنچه که در پاوه اتفاق افتاد توسط افرادی غیر بومی برنامه ریزی شد.

دکتر رستمی در پایان ضمن تشکر از مردم شهرستان افزود: ما از وجود بی بدیل ماموستا سپاسگزاریم ، در تلخ ترین روزها با فشار زیاد دشمنان در فضای مجازی که کار را تمام شده می دانستند، اما همراهی ایشان و شورای تامین و اداری و شوراهای شهر و روستا امنیت را فراهم کردند.

گفتنی است در این نشست، از زحمات دکتر اردشیر رستمی در زمان تصدی فرمانداری پاوه تقدیر به عمل آمده و علیرضا حیدری به عنوان سرپرست فرمانداری پاوه معرفی گردید.

یک پاسخ برای “مسئولیت،بالاترین میدان آزمایش است/از تامین آب پایدار مناطق الحاقی و بانه وره تا تکمیل زیرساختهای سایت تردد مسافر شوشمی

  • اعتراض در تاریخ فروردین 20, 1402 گفت:

    این شهرفرماندری دلسوز، لایق وتوانمند مانند جلیل بالایی نداشته ونخواهد داشت
    ای کاش امام جمعه فرزانه ومحترم این شهر به گفته خودش ضد شعاراست جلیل بالایی را حفظ میکرد نه عزل و عدالت وقانون راعادلانه اجرا میکرد۱۱