چ 19 اردیبهشت 1403 ساعت 01:32

شهرستان پاوه،دارای ظرفیت های متنوع و خاص است

شهرستان پاوه،دارای ظرفیت های متنوع و خاص است

به گزارش سلام پاوه :سرپرست فرمانداری پاوه در آئین تکریم و معارفه فرماندار این شهرستان با اشاره به سوابق کاری خود در سطح شهرستان گفت: بنده نسبت به مردم این خطه بیگانه نیستم و از سال ۸۲ تا ۸۴ خادم این مردم بودم. علیرضا حیدری افزود: شهرستان پاوه سنبل مقاومت است و خاطره ی جانفشانی […]

به گزارش سلام پاوه :سرپرست فرمانداری پاوه در آئین تکریم و معارفه فرماندار این شهرستان با اشاره به سوابق کاری خود در سطح شهرستان گفت: بنده نسبت به مردم این خطه بیگانه نیستم و از سال ۸۲ تا ۸۴ خادم این مردم بودم.

علیرضا حیدری افزود: شهرستان پاوه سنبل مقاومت است و خاطره ی جانفشانی و مقاومت مردمان آن هنوز بر تارک سپهر این دیار می درخشد.

وی در ادامه مردم شهرستان پاوه را مردمی نجیب،قدرشناس و فرهیخته‌ دانست و تصریح نمود: با عنایت بە شرایط آب و هوایی و توپوگرافی خشن شهرستان پاوه، از نظر معیشت مردم و نیز کسب و کارها و اجرای پروژه‌های عمرانی، کار کردن در اینجا مقداری سخت تر است، اما باید آن روی سکه را هم دید. این شهرستان پتانسیل‌ها و ظرفیت های بالای دیگری دارد که بنده نیز با کمک مسئولین و مردم، تلاش خواەم نمود بهترین استفاده را از ظرفیت‌ها نموده و آن ها را بدل بە فرصت نماییم.

سرپرست فرمانداری پاوه سپس مرز شوشمی را یکی از این مزیت ها برشمرده و خاطرنشان ساخت: مرز، به صورت آبستن مخاطرات بالقوه است، و در سمت مقابل نیز می تواند فرصت مغتنم و بزرگی باشد.

علیرضا حیدری افزود: یکی از این استفاده ها ساماندهی کولبری،تجارت و ایجاد کسب و کار قانونی در سطح منطقه می باشد.

وی گفت: با عنایت به ثبت جهانی اورامانات، میتوانیم استفاده از ظرفیت گردشگری را غنیمت شمرده، و ان شاالله بتوانیم با همراهی تمامی دستگاه ها و افراد ذیربط این فرصت را به وجود بیاوریم که برای جذب گردشگر و ساماندهی روستاهای هدف گردشگری این منطقه را بیش از پیش در کل ایران معرفی نماییم و بتوانیم درآمد پایدار برای روستاییان سطح شهرستان فراهم نماییم.

حیدری تصریح کرد: ظرفیت‌هایی مانند روستای هجیج، میتواند محل جذب گردشگر شود،منابع طبیعی بکر،شیلات،دامپروری و غیرە میتواند ظرفیت‌های دیگری را برای شهرستان ایجاد کند.

این مقام عالی دولت در شهرستان پاوه، موضوع امنیت را از دیگر موضوعات حائز اهمیت دانسته و تصریح کرد: اگر امنیت نباشد، سرمایه گذاری و وضعیت اقتصادی مفید صورت نمی گیرد که ما با یاری خداوند و کمک اعضای شورای تامین سعی خواهیم کرد اقدامات لازم را جهت تقویت امنیت منطقه انجام دهیم.

 

حیدری در پایان گفت: با توکل بر خدا، بهره گرفتن از ارشادات استاندار محترم و نصایح پدرانه امام جمعه گرامی شهر پاوه، تا پای جان پیگیر مطالبات به حق مردم این شهرستان و سیاست‌های دولت مردمی آقای رئیسی خواهم بود.

یک پاسخ برای “شهرستان پاوه،دارای ظرفیت های متنوع و خاص است

  • پ در تاریخ فروردین 20, 1402 گفت:

    با تبریک بخشدار باینگان مدت شش ماه است کی معرفی خواهد شد که قرار بود معرفی شود اما…..