د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 16:07

مدیران باید در عمل، اعتقاد به نوکری مردم را نشان دهند/تقدیر از ماموستا قادری برای پیگیری مداوم مشکلات مردم

مدیران باید در عمل، اعتقاد به نوکری مردم را نشان دهند/تقدیر از ماموستا قادری برای پیگیری مداوم مشکلات مردم

به گزارش سلام پاوه :دکتر محمدطیب صحرایی گفت: برای مدیرانی که قصد خدمت دارند، قانون یک کلید راهگشا و بستری برای خدمات رسانی و گره گشایی از مشکلات مردم است و برای مدیرانی هم که دنبال سنگ اندازی هستند، قانون یک قفل زیبا و بهانه ای برای متوقف کردن کارها است. به گزارش خبرنگار سلام […]

به گزارش سلام پاوه :دکتر محمدطیب صحرایی گفت: برای مدیرانی که قصد خدمت دارند، قانون یک کلید راهگشا و بستری برای خدمات رسانی و گره گشایی از مشکلات مردم است و برای مدیرانی هم که دنبال سنگ اندازی هستند، قانون یک قفل زیبا و بهانه ای برای متوقف کردن کارها است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : استاندار کرمانشاه روز شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان پاوه که با حضور ماموستا ملاقدر قادری امام جمعه پاوه و جمعی از مدیران کل، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران محلی برگزار شد؛ با تاکید بر ضرورت تبدیل میثاق مشترک مدیر ارشد استان با مدیران و فرمانداران به یک تعهد عمومی تاکید کرد: فلسفه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی، خدمتگزاری مجاهدانه و عالمانه به مردم است و همه باید در این مسیر تلاش کنیم.

دکتر محمدطیب صحرایی یادآور شد: تمامی کارهای مدیران و فرمانداران استان باید در چهارچوب شرع مقدس باشد و با دستورات الهی منافاتی نداشته باشد و این یک تراز کلیدی است.
دکتر صحرایی خاطرنشان کرد: پیشرفت کرمانشاه زمانی ارزشمند و قابل دستیابی است که همراه با عمل در چهارچوب حلال و حرام الهی، پرهیز از دروغ گویی، خلف وعده، خیانت، دغلکاری و … باشد.

وی حرکت در چهارچوب قانون را تراز دوم مدیریت دانست و گفت: در شهرستان پاوه و در سطح استان کرمانشاه، حتی انجام یک کار غیرقانونی هم از مدیران و مسئولان قابل قبول نیست و همه باید در چهارچوب و مدار قانون حرکت کنند.

دکتر محمدطیب صحرایی خدمتگزاری به مردم را تراز سوم مدیریت معرفی کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی امر فرموده اند مردم ولی نعمت ما هستند و ما نوکر مردم هستیم، و با توجه به فرمایشات ایشان، در نظام اسلامی مدیران باید در عمل این نوکری را نشان دهند.

وی حق مردم را یکی از مهمترین واجبات الهی دانست و گفت: اگر در کلام، مردم را ولی نعمت می دانیم باید در عمل هم اینچنین باشد و بر این مبنا حرکت کنیم.
مقام عالی استان با بیان اینکه پیشرفت و تعالی استان در شرایطی اتفاق می افتد که مسئولین همیشه پای کار باشند، افزود: مدیران در قبال امنیت، اقتصاد، رفاه و معیشت مردم مسئول هستند و باید در دوران مسئولیت خود به این وظایف توجه جدی داشته باشند.

استاندار کرمانشاه در پایان با تجلیل از شخصیت و نقش ممتاز ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه در منطقه، از تلاش های ایشان به خاطر پیگیری مداوم مشکلات مردم تشکر و قدردانی کرد.

دکتر محمد طیب حیدری همچنین از زحمات دکتر رستمی فرماندار سابق شهرستان پاوه در طول دوران مسئولیت تقدیر و برای آقای حیدری در پست سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه آرزوی موفقیت کرد.