ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 20:08

نشست خبری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه با اصحاب رسانه/تشریح اقدامات و فعالیت های سال گذشته شورای شهر و شهرداری

نشست خبری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه با اصحاب رسانه/تشریح اقدامات و فعالیت های سال گذشته شورای شهر و شهرداری

به گزارش سلام پاوه: با حضور اصحاب رسانه نشست خبری شهردار و اعضای شورای شهر در خصوص تشریح اقدامات و فعالیتهای شهرداری پاوه در محل سالن جلسات شهرداری پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: مهندس سالم مرادی و سه نفر اعضای شورای شهر پاوه (آقایان حسینی،دولتخواه و عبدالله زاده) در نشستی خبری با […]

به گزارش سلام پاوه: با حضور اصحاب رسانه نشست خبری شهردار و اعضای شورای شهر در خصوص تشریح اقدامات و فعالیتهای شهرداری پاوه در محل سالن جلسات شهرداری پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: مهندس سالم مرادی و سه نفر اعضای شورای شهر پاوه (آقایان حسینی،دولتخواه و عبدالله زاده) در نشستی خبری با اصحاب رسانه اقدامات و فعالیتهای سال گذشته را تشریح و برنامه های سال جاری را اعلام کردند.

شهردار پاوه در این نشست با اشاره به اهمیت کار رسانه و تقدیر از زحمات خبرنگاران اهم اقدامات به عمل آمده توسط شهرداری در بخش های مختلف در طول سال ۱۴۰۱ و همچنین برنامه‌ های در دست اقدام برای سال جاری را تشریح و اظهار امیدواری کرد که با مشارکت و همدلی هرچه بیشتر مردم و حمایت و پشتیبانی مسئولین محترم هر روز شاهد گسترش افق‌های جدید خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز باشیم.

مهندس سالم مرادی گفت: در سال گذشته در بحث بهسازی معابر بیش از ۵ هزار تن آسفالت تولید و مصرف شده است؛ ۱۸۰۰ تن در روکش آسفالت خیابان مرکزی، ۱۰۰۰ تن در شهرک کارگاهی و بیش از ۳ هزار تن نیز در شهرک سرباور، معبر جدید ایجاد شده و مسیر میدان دف و اداره برق مصرف شده است.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات خوب شهرداری جهت کاهش بار ترافیکی و خدمتی به شهروندان گرامی؛ بازگشایی معبر ارتباطی خیابان‌ های امام شافعی و تکیه بود که با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال انجام گردید و در خیابان بالادست نیز که حدود ۲ کیلومتر می باشد زیرسازی آن با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال انجام شده است.

شهردار پاوه یادآور شد: تصویب طرح تفصیلی پاوه که از ۱۰ سال پیش آغاز شده بود و تاکنون به اتمام نرسیده بود باتلاش همکارانم در شهرداری و اعضای شورای شهر خوشبختانه این مهم به تصویب رسید. همچنین راه اندازی و تجهیز کارخانه آسفالت به سیستم روز، سرپوشیده کردن کانال های معابر جهت ایمنی و زیاد شدن عرض خیابان ها از دیگر اقدامات شهرداری بوده است.

مهندس مرادی با اشاره به پروژه های مشارکتی (شهرداری و شهروندان) گفت: در طول سال گذشته ۷۳ مورد طرح مشارکتی داشتیم ازجمله پله بندی، دیوارسازی و… که حدود ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای آن توسط شهرداری مصرف شده است.

وی افزود: ساماندهی دستفروشان سطح شهر و مستقر کردن آنها در مکان ترمینال قدیم، بهسازی پیاده رو جنب سراب هولی شامل موزائیک فرش، نصب مبلمان شهری، نورپردازی، فعالسازی دوربین‌ های کنترل ترافیک، بازسازی و رنگ آمیزی المان ها، جداول و همچنین تهیه المان موضوعی ماه مبارک رمضان و المان سفره هفت سین در سطح شهر نیز از اقدامات نوروزی شهرداری پاوه بود.

شهردار پاوه در ادامه با اشاره به برنامه های سال جاری اشاره کرد و گفت: زیرسازی و آسفالت معابر خاکی سطح شهر علی‌ الخصوص مناطق الحاقی، ساماندهی ورودی شرقی شهر با احداث بلوار و سردرب، بازگشایی معابر جدید در سطح شهر در راستای تعدیل ترافیک، انجام چندین مورد اصلاح هندسی در معابر سطح شهر در راستای روان‌سازی ترافیک، زیرسازی باقیمانده جاده بالادست، ساماندهی پارک نُسمه و بازنگری طرح جامع به عنوان مهم‌ترین برنامه‌ های در دست اقدام برای سال ۱۴۰۲ می باشد.

رئیس شورای شهر پاوه نیز به نمایندگی از سایر اعضای شورای شهر به ایراد سخن پرداخت و ضمن تشکر از شهردار پاوه به خاطر فراهم نمودن مقدمات برگزاری نشست و همچنین تقدیر از زحمات اصحاب رسانه، به بیان نکته نظرات خود پرداخت و عنوان کرد: در کنار سایر برنامه‌ هایی که شورا و شهرداری برای سال جاری در دست اقدام دارند، یکی از مهم‌ترین برنامه‌ های شورای اسلامی شهر، افزایش سطح تعاملات با مسئولان در سطوح مختلف شهرستان، استان و کشوری در راستای فراهم نمودن مقدمات جهت ارائه خدمات بیشتر به شهروندان ارجمند است.

سید آزاد حسینی با اشاره به اینکه همواره خود را مدیون مردم میدانیم که با تلاش و پشتکار و همدلی سایر اعضای شورا این رغبت را در ما به وجود آورده است که همت و تلاش مان را برای خدمات رسانی به مردم و شهرمان مضاعف نماییم.

وی در ادامه افزود:به دلیل کمبود امکانات و اعتبارات در بعضی امورات شرمنده مردم  می باشیم اما هرآنچه که در توان بوده و با استفاده امکانات موجود به شهروندان خدمات ارائه شده است که ان شالله همراه با شروع سال جدید از هر تلاشی برای ارائه خدمات بیشتر درخور شهر و‌شهروندان پاوه دریغ نخواهیم کرد.

اصحاب رسانه نیز ضمن تشکر از مجموعه شهرداری و شورا جهت برگزاری نشست‌ های مکرر با خبرنگاران، خدمات انجام گرفته توسط این مجموعه در طول سال ۱۴۰۱ را قابل توجه ارزیابی نمودند و در ادامه، دغدغه‌ها و مسائل و مشکلات موجود در سطح شهر و انتظارات شهروندان را مطرح و آمادگی خود را برای همکاری در جهت پیشبرد اهداف شهرداری و شورای اسلامی شهر جهت ارائه خدمت به شهروندان اعلام داشتند.

در پایان از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر پاوه با تقدیم لوح تقدیر و هدایای از اصحاب رسانه ی شهرستان تجلیل نمودند.

یک پاسخ برای “نشست خبری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه با اصحاب رسانه/تشریح اقدامات و فعالیت های سال گذشته شورای شهر و شهرداری

  • ناشناس در تاریخ فروردین 20, 1402 گفت:

    پارک سراب هولی را در هولی جنب منبع و ساختمان تخریب شده شبکه بهداشت راه اندازی کنید.
    خیابان کمربندی بیمارستان پاوه تا سراب هولی را استارت بزنید که ضروری است