ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 10:58

برخورد با هرگونه تخلف رانندگی در روز طبیعت/بایدها و نبایدهای ۱۳ بدر از نظر پلیس

برخورد با هرگونه تخلف رانندگی در روز طبیعت/بایدها و نبایدهای ۱۳ بدر از نظر پلیس

به گزارش سلام پاوه : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان پاوه اعلام کرد: پلیس راهور در روز طبیعت با آمادگی صددرصد در معابر درون شهری حضور و ترافیک را مدیریت می کند. سروان سیروس مرادی به خبرنگار سلام پاوه گفت: پلیس با قراردادن سبزه بر روی بدنه خودرو برخورد می‌کند زیرا بر اساس قانون […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان پاوه اعلام کرد: پلیس راهور در روز طبیعت با آمادگی صددرصد در معابر درون شهری حضور و ترافیک را مدیریت می کند.

سروان سیروس مرادی به خبرنگار سلام پاوه گفت: پلیس با قراردادن سبزه بر روی بدنه خودرو برخورد می‌کند زیرا بر اساس قانون بیرون انداختن هرگونه وسیله از خودرو تخلف محسوب می‌شود.

وی افزود: سوار کردن افراد در قسمت بیرونی وسیله نقلیه و در قسمت بار نیز تخلف بوده و بسیار خطرآفرین می باشد.

مرادی ادامه داد: حمل بار به صورت غیر متعارف توسط خودرو یا موتورسیکلت هم از دیگر تخلفاتی است که بعضا در روز طبیعت مشاهده می‌شود.

رئیس راهور پاوه تصریح کرد: امنیت عمومی و ترافیکی شهروندان خط قرمز پلیس می باشد و وسایل نقلیه رانندگانی که حرکات غیرمتعارف ، هنجارشکنانه و حادثه ساز انجام دهند در سامانه ثبت توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شوند.

سروان مرادی در پایان گفت: پیش بینی می شود ورودی شهرستان در ساعت عصرگاهی و ابتدای شبانگاهی در بعدازظهر روز طبیعت ترافیک سنگینی داشته باشند لذا به شهروندان توصیه می شود از تفرجگاه های محلی و نزدیک به محل سکونت خود استفاده کنند و وقت خود را برای حرکت به سمت محل های شلوغ در ترافیک صرف نکنند.