د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 07:28

بررسی میدانی فرماندار پاوه از مراکز ستاد سفرهای نوروزی/گزارش تصویری

بررسی میدانی فرماندار پاوه از مراکز ستاد سفرهای نوروزی/گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه صبح امروز به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری از مراکز مستقر ستاد سفرهای نوروزی و نمایشگاه صنایع دستی شهرستان بازدید و از نزدیک خدمات ارائه شده به مهمانان را بررسی کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: دکتر اردشیر رستمی در ابتدا در معیت مهندس مصطفایی معاون هماهنگی […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه صبح امروز به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری از مراکز مستقر ستاد سفرهای نوروزی و نمایشگاه صنایع دستی شهرستان بازدید و از نزدیک خدمات ارائه شده به مهمانان را بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: دکتر اردشیر رستمی در ابتدا در معیت مهندس مصطفایی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و مدیر میراث فرهنگی پاوه با حضور در موزه مردم شناسی پاوه از نمایشگاه صنایع دستی ویژه نوروز بازدید کرد.

وی در این بازدید به پتانسیل بالای این مکان جهت معرفی بیشتر فرهنگ و رسوم مردمان هورامان اشاره داشت و گفت : در کنار موزه مردم شناسی راه اندازی این نمایشگاه صنایع دستی و بومی منطقه می تواند بیش از پیش جاذبه های این خطه را به سراسر کشور معرفی کند و مهمانان نوروزی قطعا از این ظرفیت استقبال میکنند.

وی در ادامه با حضور در مدرسه حضرت خدیجه بعنوان یکی از مراکز ستاد اسکان نوروزی اداره آموزش و پرورش پاوه از این مرکز و نحوه خدمات رسانی آن بازدید کرد.

در این بازدید که کریمیان معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش پاوه نیز حضور داشت فرماندار پاوه ضمن بررسی وضعیت اسکان مهمانان نورزی از خدمات و تلاشهای اعضای ستاد اسکان آموزش و پرورش پاوه در این ایام  قدردانی کرد.

فرماندار پاوه در ادامه بازدیدهای میدانی از خدمات ارائه شده ستاد سفر شهرستان در معیت رئیس جمعیت هلال احمر پاوه از پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی هلال احمر و چادرهای خدمات رسانی شهرداری پاوه و میراث فرهنگی شهرستان در ورودی شهر پاوه بازدید کرد.

وی با تاکید بر خدمات رسانی هرچه بیشتر به مهمانان نوروزی از زحمات تیم های مستقر در این ستاد قدردانی کرد.

 دکتر اردشیر رستمی در ادامه با اعضای تیم توانا جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه نیز دیدار و از تلاش‌های آنها در ایام نوروز و خدمات رسانی به مهمانان نوروزی قدردانی کرد.

 در این بازدید میدانی دستگاه های مربوطه نیز گزارشی از خدمات ارائه شده در ایام نوروز را ارائه کردند.