د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 18:16

۳۰ زندانی به همت انجمن حمایت از زندانیان پاوه آزاد شدند

۳۰ زندانی به همت انجمن حمایت از زندانیان پاوه آزاد شدند

به گزارش سلام پاوه : مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان پاوه و اورامانات گفت: سال گذشته این انجمن برای آزادی بیش از ۳۰ نفر از زندانیان نیازمند پاوه و اورامانات بصورت بلاعوض و وام قرض‌الحسنه مساعدت و هزینه کرده است. جلیل علیزاده مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان پاوه و اورامانات در جمع زندانیان پاوه و […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان پاوه و اورامانات گفت: سال گذشته این انجمن برای آزادی بیش از ۳۰ نفر از زندانیان نیازمند پاوه و اورامانات بصورت بلاعوض و وام قرض‌الحسنه مساعدت و هزینه کرده است.

جلیل علیزاده مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان پاوه و اورامانات در جمع زندانیان پاوه و اورامانات در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه، اظهار کرد: بیش از ۸۰ خانواده زندانی تحت پوشش این انجمن هستند و ماهیانه از محل کمک‌های خیرین و درآمد انجمن در جهت آزادی زندانیان جرائم مالی و غیرعمد و اهدای مستمری و بسته‌های حمایتی (غذایی و لوازم التحریر و بهداشتی) اقدامات مفید و در خور توجهی انجام گرفته است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ انجمن حمایت زندانیان از محل کمک خیرین مبلغ یک میلیارد ریال به حساب ستاد مردمی دیه استان جهت آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد واریز کرده که آن ستاد مردمی در عوض بیش از ۱۵ برابر مبلغ اهدایی انجمن در کنار آورده خانواده زندانیان و کمک مجدد انجمن در راستای کمک به آزادی بیش از ۳۰ نفر از زندانیان نیازمند پاوه و اورامانات بصورت بلاعوض و وام قرض‌الحسنه مساعدت و هزینه کرده است که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

وی توسعه خدمات و فعالیت‌های انجمن حمایت زندانیان را نتیجه تعامل و همکاری و پیگیری مستمر و حمایت همه جانبه نوید صحرایی دادستان دادسرا و رئیس هیأت مدیره انجمن حمایت زندانیان اورامانات دانست و از وی و سایر اعضای هیأت مدیره و معتمدین و خیرین تقدیر کرد.

مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان پاوه با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان بر برگزاری هر چه با شکوه‌تر جشن حمایت از خانواده زندانیان تاکید و از مردم شریف و نیکوکار ۴ شهرستان اورامانات خواست در حد توان کمک‌های نقدی خود را برای کمک به معیشت خانواده زندانیان نیازمند و آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد به کارت بانکی شماره ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۱۶۵۵۸۷ و یا شماره حساب ۰۱۰۵۷۱۲۳۷۴۰۰۰ بانک ملی بنام انجمن حمایت زندانیان پاوه واریز نمایند.

بهمن عزیزی رئیس زندان پاوه نیز در ادامه این دیدار صمیمی از همکاری و تعامل مثبت و حمایت‌های بی دریغ همه مسئولین محترم قضایی و حمایتی و امدادی و اجرایی شهرستان بالاخص امام جمعه محترم و دادستان دادسرا و رئیس دادگستری و مدیر عامل انجمن و معتمدین و مدیر ستاد دیه و همه کسانی که به نحوی در راستای پیگیری و رفع مشکلات زندانیان نیازمند و خانواده های آنان تلاش و فعالیت دارند تقدیر و تشکر نمودند.

گفتنی است، جمعی از زندانیان درخواست و مواردی را از مدیرعامل و رئیس زندان که مورد نیاز زندانیان بود از جمله دستگاه تسبیح سازی و… جهت توسعه اشتغال داخل زندان و تهیه وسائل ورزشی جهت پر نمودن اوقات فراغت بیان کردند که با قول مساعد آن‌ها مورد قبول واقع شد.