د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 14:41

بهره برداری از مرکز اسکان فرهنگیان در شهرستان پاوه

بهره برداری از مرکز اسکان فرهنگیان در شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه : مدیر آموزش و پرورش پاوه از به بهره برداری رسیدن مرکز اسکان فرهنگیان در شهرستان پاوه خبر داد. سعدی فتاحی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : با تلاشهای مجموعه آموزش و پرورش شهرستان پاوه و مساعدت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با انجام تغییرات […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر آموزش و پرورش پاوه از به بهره برداری رسیدن مرکز اسکان فرهنگیان در شهرستان پاوه خبر داد.

سعدی فتاحی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : با تلاشهای مجموعه آموزش و پرورش شهرستان پاوه و مساعدت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با انجام تغییرات ساختاری و تعمیرات کلی فضای ساختمان خوابگاهی نمونه دولتی اورامان با استفاده از امکانات و منابع موجود با افزایش تعداد اتاقها به ۲۱ اتاق در ظرفیتهای مختلف درزمینه اسکان فرهنگیان و مسافرین تجهیز و آماده بهره برداری گردیده است.

وی افزود:با توجه به جهانی شدن اورامانات بعنوان قطب گردشگری و توسعه گردشگری ،مدیریت آموزش وپرورش شهرستان پاوه خود را موظف می داند جهت ارتقای جایگاه و کرامت فرهنگیان زمینه اسکان این عزیزان را در سفرهای خود به این منطقه فراهم نماید.

فتاحی برنامه ی مدیریت آموزش و پرورش در این خصوص را فراهم نمودن زمینه توسعه این مرکز و اضافه کردن امکاناتی همچون رستوران و غذاخوری در آن در آینده ای نزدیک اعلام نمود.

لازم ذکر است این مرکز اسکان در دو طبقه و با ۲۱ اتاق در ظرفیتهای یک تا شش نفر و همچنین محوطه ی بزرگ و قابل استفاده برای پارکینگ در طول سال فعال است و فرهنگیان محترم میتوانند از این مرکز اسکان استفاده نمایند. آدرس: پاوه – محله ی جهاد – جنب مدرسه نمونه دولتی اورامان.