چ 26 اردیبهشت 1403 ساعت 18:54

آزادی ۱۱ نفر از زندانیان محکوم تعزیرات حکومتی پاوه

آزادی ۱۱ نفر از زندانیان محکوم تعزیرات حکومتی پاوه

به گزارش سلام پاوه: رئیس اداره تعزیرات حکومتی پاوه از آزادی ۱۱ نفر از زندانیان مربوط به محکومیت های این سازمان در شهرستان پاوه خبر داد. حامد ترکاشوند در تشریح این خبر به خبرنگار سلام پاوه گفت: نظر به افزایش مبلغ روزانه حبس بدل از جزای نقدی از روزی یک میلیون ریال به دو میلیون […]

به گزارش سلام پاوه: رئیس اداره تعزیرات حکومتی پاوه از آزادی ۱۱ نفر از زندانیان مربوط به محکومیت های این سازمان در شهرستان پاوه خبر داد.

حامد ترکاشوند در تشریح این خبر به خبرنگار سلام پاوه گفت: نظر به افزایش مبلغ روزانه حبس بدل از جزای نقدی از روزی یک میلیون ریال به دو میلیون و پانصد هزار ریال ،شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه به صورت ویژه موضوع را در دستور کار قرار داد تا پیش از لحظه تحویل سال و آغاز سال نو، زندانیانی که شرایط لازم را برخوردار هستند،فورا آزاد شده و در کنار خانواده خود باشند.

وی افزود:با بررسی تمامی پرونده های مربوط به زندانیان مربوطه، تعداد ۱۱ نفر از محکومین و زندانیان تعزیرات حکومتی آزاد و پرونده آنان مختومه گردید.

گفتنی است تا قبل از این آزادی تعداد کل زندانیان مربوط به تعزیرات حکومتی پاوه ۲۱ نفر بودند که با آزادی این ۱۱ نفر آنها ۱۰ نفر در زندان به سر میبرند که امید است در سنوات آتی هم زمینه و مقدمات آزادی این محکومان فراهم شود.