د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 23:48

صبر و گفتمان دو آیتم مهم توسعه شهری/شهرداری شاهو دارای پتانسیل بالا برای توسعه گردشگری روانسر

صبر و گفتمان دو آیتم مهم توسعه شهری/شهرداری شاهو دارای پتانسیل بالا برای توسعه گردشگری روانسر

به گزارش سلام پاوه: فرماندار روانسر در مراسم تجلیل از اعضای شورا و پرسنل شهرداری شاهو اعلام کرد: صبر و گفتمان دو آیتم مهم در توسعه شهری هستند و همواره در شهرستان روانسر بر آن تاکید نموده ام. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: سعدی مصطفی زاده در این جلسه اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان […]

به گزارش سلام پاوه: فرماندار روانسر در مراسم تجلیل از اعضای شورا و پرسنل شهرداری شاهو اعلام کرد: صبر و گفتمان دو آیتم مهم در توسعه شهری هستند و همواره در شهرستان روانسر بر آن تاکید نموده ام.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: سعدی مصطفی زاده در این جلسه اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان روانسر در موقعیت مناسب و همواره از آن به عنوان دروازه و نگین اورامانات یاد میشود، افزود: از زمان حضور در شهرستان همواره به دو مقوله صبر و گفتمان سازی تاکید کرده و آنها را زیربنای توسعه شهری میدانم.

وی به پتانسیل گردشگری شهر شاهو در شهرستان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه شهردار و اعضای شورای شهر شاهو از توانایی و ظرفیت خوبی بهره مند هستند ضمن تقدیر از فعالیتهای چشم‌گیر آنها میتوان از شهر شاهو به عنوان پایلوت و ظرفیت گردشگری در شهرستان تاکید کرد.

وی مطالبه گری شهردار شهر شاهو و اعضای شورای شهر را قابل ستایش دانست و افزود: با توجه به شناخت قبلی و تجربه شهردار محترم در زمینه گردشگری در زمان انتخاب شدن به عنوان شهردار همواره تلاش نموده اند در زمینه گردشگری در شهر شاهو استفاده لازم را داشته باشند.

مصطفی زاده در ادامه به ظرفیت مهم رسانه تاکید و اشاره کرد: رسانه ها به عنوان رکن چهارم دمکراسی نقش مهم و تاثیرگذاری در رشد و شکوفایی توسعه شهری دارند و مدیران باید از ظرفیت آنها استفاده نمایند.

وی به فعالیت رسانه سلام پاوه در مدت فعالیت چندین ساله این رسانه اشاره کرد و گفت: این رسانه با توجه به شناخت و دانشی که دارند به عنوان یکی از پایگاههای خبری مطرح منطقه می باشند که منشاء خیر و برکت در سطح اورامانات و حتی استان می باشند.

مصطفی زاده به ستاد خدمات سفرهای نوروزی اشاره نمود و تاکید کرد با توجه به اینکه ایام نوروز مصادف با آغاز ماه مبارک رمضان است در ستاد سفرهای نوروزی به پیوست فرهنگی در کنار سایر خدمات شهری تاکید نموده ایم.

وی در پایان به اهم پروژه های در حال انجام در شهرستان از جمله تکمیل و راه اندازی بیمارستان روانسر و توسعه گاز کشی در سطح شهرستان به عنوان شهرستان سبز دست یافته ایم و امیدواریم سایر پروژه های در دست اقدام هم به سرانجام برسد.

همچنین با حضور فرماندار و شهردار و جمعی از اعضای شورای شهر از پروژه تاسیس نمازخانه و چهار چشمه سرویس بهداشتی در سطح شهر توسط شهرداری شاهو جهت رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی بازدید به عمل آمد

گفتنی است در پایان مراسم از شهردار شهر شاهو، اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری شهر شاهو و اصحاب رسانه(سلام پاوه)تجلیل شد.