د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 00:05

باید اثر فوری اجرای طرح کاهش ترافیک ، در ایام نوروز مشهود باشد

باید اثر فوری اجرای طرح کاهش ترافیک ، در ایام نوروز مشهود باشد

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: باید تصمیم کاهش ترافیک به گونه ای باشد که اثر فوری آن را در ایام عید نوروز مشاهده کنیم. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : فرماندار شهرستان پاوه در جلسه شورای ترافیک شهرستان در سخنانی اظهار داشت: تنها پلیس و پارکبان نمی توانند مامور اجرای طرح باشند […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: باید تصمیم کاهش ترافیک به گونه ای باشد که اثر فوری آن را در ایام عید نوروز مشاهده کنیم.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : فرماندار شهرستان پاوه در جلسه شورای ترافیک شهرستان در سخنانی اظهار داشت: تنها پلیس و پارکبان نمی توانند مامور اجرای طرح باشند که باید خود مردم همراهی داشته باشند تا این موازات اجرای طرح نیز تکمیل گردد.

اردشیر رستمی افزود: در تصمیم گیری ها هم اگر یک کفه ترازو به نفع عموم باشد قطعا همان طرح را به اجرا در خواهیم آورد.

 

وی گفت: هر گونه تصمیم نیز باید بر روی کاهش تردد و ترافیک گسترده در سطح شهر، برای سهولت انجام امورات مردم در بازار تاثیرگذار باشد.

 

وی با بیان اینکه رجوع به برنامه ها و مسائل گذشته کارساز نیست گفت: به نفع همه ما و مردم است که انجام طرح کاهش ترافیک را با اعمال یک طرفه کردن خیابان،به روشهای فرهنگی انجام داد چون که جایگاه مردم پاوه فراتر از اعمال جریمه خواهد بود.

 

رستمی گفت: باید تصمیم و اجرای طرح کاهش ترافیک  به گونه ای باشد که اثر فوری آن را در ایام عید مشاهده کنیم.

 

وی در پایان گفت: اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت نظیر احداث کمربندی برای برون رفت از ترافیک پاوه مد نظر است.