د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 17:44

رهایی ۵ زندانی نیازمند مالی با کمک افراد نیکوکار از زندان پاوه

رهایی ۵ زندانی نیازمند مالی با کمک افراد نیکوکار از زندان پاوه

به گزارش سلام پاوه:رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات از آزادای ۵ نفر از زندانیان نیازمند مالی به همت  این انجمن و حمایت خیرین خبر داد. نوید صحرائی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه با اعلام این خبر گفت: از ابتدای اسفند ماه سال جاری با پیگیری و تلاش مدیر عامل […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات از آزادای ۵ نفر از زندانیان نیازمند مالی به همت  این انجمن و حمایت خیرین خبر داد.

نوید صحرائی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه با اعلام این خبر گفت: از ابتدای اسفند ماه سال جاری با پیگیری و تلاش مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان پاوه و اورامانات و رئیس و اعضای شورای حل اختلاف شعبه ویژه صلحی زندان این شهرستان مقدمات آزادی ۵ زندانی نیازمند مالی جرائم غیر عمد در زندان پاوه فراهم گردید.

وی در ادامه افزود: برای آزادی این زندانیان نیازمند ضمن دعوت شکات آنان به دفتر شورای حل اختلاف شعبه ویژه صلحی زندان پاوه و گفتگو با آنان و گذشت بخشی از مطالبه توسط شکات، در نهایت در این خصوص توسط انجمن حمایت زندانیان و افراد نیکوکار جمعا” مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال اهداء و با پیگیری لازم این ۵ نفر زندانی نیازمند اورامانات از زندان آزاد شدند.

دادستان پاوه و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان پاوه و اورامانات افزود: انجمن حمایت از زندانیان با کمک افراد نیکوکار و خوشنام و معتمد فعالیت خود را با هدف خدمت و کمک به خانواده‌های زندانیان نیازمند آغاز کرده و در یکسال گذشته تلاشهای مفید و قابل توجهی را در راستای کمک به آزادی ، تهیه و اهدای بسته‌های معیشتی ، لوازم التحریر و کمک‌ مالی ماهیانه برای خانواده‌های زندانیان جرائم غیر عمد و بی بضاعت انجام داده است.

این مقام قضایی ادامه داد: همچنین با تلاش و پیگیری مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان و معتمدین و رئیس و اعضای صلح یاری و شورای حل اختلاف شعبه ویژه زندان پاوه تلاش‌های مفیدی در راستای دعوت شکات زندانیان و گفتگو با آنان و فراهم نمودن زمینه صلح و سازش و اخذ رضایت و در نهایت آزادی زندانیان بعمل آمده است.

نوید صحرائی در خاتمه یادآور شد با توجه به در پیش بودن سال نو و ماه مبارک رمضان مردم شریف و نیکوکار اورامانات می توانند در حد توان کمک‌های نقدی خود را برای کمک به خانواده زندانیان جرائم غیر عمد و نیازمند و آزادی آنان به کارت بانکی شماره ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۱۶۵۵۸۷ و یا شماره حساب ۰۱۰۵۷۱۲۳۷۴۰۰۰ بانک ملی بنام انجمن حمایت زندانیان پاوه واریز نمایند.