د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 16:07

دو خبر کوتاه از اورامانات

دو خبر کوتاه از اورامانات

به گزارش سلام پاوه : شب گذشته در محور پاوه به روانسر در نتیجه یک تصادف زنجیره ای ۱ نفر جان باخت و ۵ نفر مصدوم شدند. *یک فوتی و ۵ مصدوم در سانحه رانندگی محور روانسر بر اثر سانحه رانندگی در گردنه پلنگانه واقع در روانسر یک نفر جان باخت و ۵ نفر نیز […]

به گزارش سلام پاوه : شب گذشته در محور پاوه به روانسر در نتیجه یک تصادف زنجیره ای ۱ نفر جان باخت و ۵ نفر مصدوم شدند.

*یک فوتی و ۵ مصدوم در سانحه رانندگی محور روانسر

بر اثر سانحه رانندگی در گردنه پلنگانه واقع در روانسر یک نفر جان باخت و ۵ نفر نیز مصدوم شدند.

به گزارش  رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بر اثر برخورد  سه دستگاه خودروی سواری تیبا، پیکان و پژو ۴۰۵ در گردنه پلنگانه یک نفر جان باخت و ۵ نفر مصدوم شدند.

مسعود قلعه سفیدی افزود: مصدومان این حادثه به بیمارستان حضرت رسول (ص)  جوانرود منتقل شدند.

این سانحه  ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز رخ داد.

*تخریب مکان توزیع مواد مخدر در روانسر

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان روانسر از تخریب یک باب منزل مخروبه در شهر روانسر که به محلی برای توزیع مواد مخدر تبدیل شده بود خبر داد.

، سرهنگ “احمد رستمی” گفت: در پی مطالبه شهروندان  در خصوص برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان روانسر اظهار داشت: ماموران در بررسی های خود متوجه شدند برخی افراد یک باب منزل مسکونی مخروبه را به محلی برای توزیع و مصرف مواد مخدر تبدیل کرده اند.

وی افزود: با شناسایی این مکان، اقدامات و هماهنگی‌های لازم انجام گرفت و  این منزل که به محلی برای عرضه و مصرف مواد مخدر تبدیل شده بود، بطور کامل تخریب شد.