د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 18:27

راهیابی فیلم مستند”دروازه رویاها”اثر کارگردان پاوه ای به جشنواره بین‌المللی فیلم برلین

راهیابی فیلم مستند”دروازه رویاها”اثر کارگردان پاوه ای به جشنواره بین‌المللی فیلم برلین

به گزارش سلام پاوه: فیلم مستند” dreams’ gate دروازه رویاها” به کارگردانی نگین احمدی راهی هفتاد و سومین جشنواره بین المللی برلین شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: این فیلم که تولید آن بیش از شش سال طول کشید، داستان دختر کُرد ایرانی‌ را روایت می‌کند که به دنبال بخشی از هویتش با دوربین خود […]

به گزارش سلام پاوه: فیلم مستند” dreams’ gate دروازه رویاها” به کارگردانی نگین احمدی راهی هفتاد و سومین جشنواره بین المللی برلین شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: این فیلم که تولید آن بیش از شش سال طول کشید، داستان دختر کُرد ایرانی‌ را روایت می‌کند که به دنبال بخشی از هویتش با دوربین خود به میان دختران کورد کوبانی می‌رود؛ دخترانی که نه تنها با داعش، بلکه برای جهانِ خود، قیام کرده‌اند.

دروازه رویاها جزو معدود و شاید تنها مستندی است که توانسته از ایران به جشنواره برلین؛ از معتبرترین جشنواره های دنیا راه یابد.

این فیلم مستند در هفتاد و سومین جشنواره بین المللی راهی برلین شد تا با آثار هنری کشورهای سراسر جهان به رقابت بپردازد.

کارگردان فیلم «دروازه‌ی رؤیاها»خانم نگین احمدی می باشد که عوامل دیگری در تهیه این فیلم به وی کمک کرده اند:تهیه‌کننده: الهه نوبخت، فیلمبردار: نگین احمدی، تدوین: لقمان سخنور، نویسندگان: نگین احمدی، فرزانه فتحی، موسیقی: حسین میرزاقلی، صداگذار: بهنیا یوسفی، اصلاح رنگ و لابراتوار: سامان مجدوفایی، مدیر تولید سوریه: تَیْم حسینی Taim Hussein، رسانه‌ای: منصور جهانی، محصول مشترک کشورهای کشورهای ایران، فرانسه،نروژ می باشد.

گفتنی است نگین احمدی اهل پاوه و مستندساز حوزه بحران است که تاکنون مستندهای متعددی همانند ژیوای، کانی بل، پا به ماه و … را ساخته است.