د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 02:01

به میمنت ۲۲ بهمن، ایست بازرسی و دژبانیهای ورودی جوانرود جمع‌آوری شوند

به میمنت ۲۲ بهمن، ایست بازرسی و دژبانیهای ورودی جوانرود جمع‌آوری شوند

به گزارش سلام پاوه: ماموستا قادری در تماس تلفنی با سردار معدنی فرماندهی عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از ایشان خواستند پیرو صحبتهای قبلی، نسبت به دژبانی‌های ورودی شهر جوانرود تجدیدنظر و ان شاالله به یمن ۲۲ بهمن جمع‌آوری شوند. به گزارش سلام پاوه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام‌جمعه […]

به گزارش سلام پاوه: ماموستا قادری در تماس تلفنی با سردار معدنی فرماندهی عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از ایشان خواستند پیرو صحبتهای قبلی، نسبت به دژبانی‌های ورودی شهر جوانرود تجدیدنظر و ان شاالله به یمن ۲۲ بهمن جمع‌آوری شوند.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام‌جمعه پاوه؛ امروز شنبه ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۱ فرماندهی تیپ انصارالرسول (ص) و جمعی از همراهان با حاج ماموستا قادری دیدار  کردند.

در این دیدار امام جمعه پاوه ضمن تشکر از زحمات ایشان و همکارانشان، طی تماسی با سردار معدنی فرماندهی عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به ایشان گفتند: به پیروی از صحبت حضوری قبلی با سردار پاکپور که مدتی قبل انجام گرفت، سلام مرا به سردار پاکپور فرماندهی محترم نیروی زمینی سپاه برسانید و به ایشان عرض کنید به میمنت و مبارکی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نسبت به دژبانی‌های ورودی شهر جوانرود تجدیدنظر و ان شاالله به یمن ۲۲ بهمن جمع‌آوری شوند.

سردار معدنی ضمن تبریک متقابل، وعده دادند پیام را به سردار پاکپور منتقل نمایند.

گفتنی است؛ مدتی پیش حاج ماموستا ملا قادر قادری در دیدار سردار پاکپور فرماندهی محترم نیروی زمینی سپاه با ایشان، ضمن برشمردن خدمات و فداکاریهای مردم شریف جوانرود، از ایشان درخواست نمودند در خصوص ایست بازرسی های ورودی شهر جوانرود تجدید نظر گردد