ش 29 اردیبهشت 1403 ساعت 09:09

عفو رهبری منجر به آزادی ۴۴ زندانی اورامانات شد/پاوه اولین شهرستان برای اجرای این فرمان

عفو رهبری منجر به آزادی ۴۴ زندانی اورامانات شد/پاوه اولین شهرستان برای اجرای این فرمان

به گزارش سلام پاوه: با فرمان عفو گسترده رهبری ۴۴ زندانی اورامانات در زندان پاوه آزاد شدند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : عصر امروز با حضور حاج ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه ، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ، رئیس دادگستری پاوه ، رئیس زندان ، عضو جامعه حقوق دانان و شورای […]

به گزارش سلام پاوه: با فرمان عفو گسترده رهبری ۴۴ زندانی اورامانات در زندان پاوه آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : عصر امروز با حضور حاج ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه ، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ، رئیس دادگستری پاوه ، رئیس زندان ، عضو جامعه حقوق دانان و شورای صلحی دادگاه در محل زندان پاوه از میان ۱۴۰ زندانی این زندان ۴۴ نفر شامل فرمان عفو رهبر معظم انقلاب شدند.

امام جمعه پاوه ضمن تقدیر و تشکر از موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات متهمان حوادث اخیر، اظهار داشت: اعلام موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و بخشش محکومین چندماه اخیر، قطعا کار مثبتی است.

حاج ماموستا ملا قادر قادری گفت: این اقدام مقام معظم رهبری باعث خوشحالی دوستان و یاس و ناامیدی دشمنان شد.

گفتنی است در اجرای دستورات و منویات مقام معظم رهبری، دادگستری شهرستان پاوه اولین دادگستری است که به طور کامل این فرمان را اجرایی کرد.

لازم به ذکر است در پی پیشنهاد رئیس قوه قضاییه به رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر موافقت با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل‌توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر و همچنین محکومان دادگاه‌های عمومی و انقلاب و سازمان قضایی نیروهای مسلح، رهبر انقلاب اسلامی با این پیشنهاد موافقت کردند.