د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 06:53

بودجه ۶۰ میلیاردی سال آینده شهرداری پاوه

بودجه ۶۰ میلیاردی سال آینده شهرداری پاوه

به گزارش سلام پاو: سخنگوی شورای شهر پاوه گفت: بودجه ۶۰ میلیاردی سال ۱۴۰۲ شهرداری پاوه جهت بررسی تحویل شورای شهر شد. دیار عبدالله زاده در این باره به سلام پاوه گفت: رقم پیشنهادی بودجه سال آینده توسط شهرداری ۶۰ میلیارد تومان است که سرانه هر شهروند بیش از ۱۵۰۰۰۰۰۰ ریال خواهد بود که برای […]

به گزارش سلام پاو: سخنگوی شورای شهر پاوه گفت: بودجه ۶۰ میلیاردی سال ۱۴۰۲ شهرداری پاوه جهت بررسی تحویل شورای شهر شد.

دیار عبدالله زاده در این باره به سلام پاوه گفت: رقم پیشنهادی بودجه سال آینده توسط شهرداری ۶۰ میلیارد تومان است که سرانه هر شهروند بیش از ۱۵۰۰۰۰۰۰ ریال خواهد بود که برای شهری با وضعیت خاص همانند پاوه رقم پایینی است.

وی افزود: سهم ‌پروژه‌های عمرانی بالای ۲۴ میلیارد تومن است که تلاش شورای شهر در توزیع عادلانه این بودجه در تمام مناطق است و با توجه به ظرفیت های موجود ازجمله کارخانه تولید آسفالت، تولید شن و ماسه و کارگاه تولید جدول بتنی و بلوک سیمانی و برخی از ماشین آلات کاربردی در موضوعات عمرانی در واقع ارزش ‌پروژه‌های اجرایی بیشتر از این مقدار خواهد شد.

عبدالله زاده گفت: آغاز عملیات ساماندهی ورودی شهر و اجرای پروژه بلوار و دروازه ورودی شرقی شهر، تلاش برای آسفالت معابر خاکی دارای تاسیسات زیرساختی (باتوجه به ذخیره مناسب قیر و دپوی مصالح)، تداوم بهسازی پیاده رو‌ها، توسعه معابر پیاده در محلات و احیای ‌پارک‌ها اهم پروژه های عمرانی مد نظر است.

سخنگوی شورای شهر در توضیحاتی عنوان کرد: بودجه شهرداری از محل درآمدهای شهرداری تامین می‌شود و بر اساس دستور العمل‌ها و ضوابط جدید بایستی به سمت ایجاد درآمدهای پایدار رفت که با یاری مجموعه مدیریت شهری در سال گذشته با کمترین مقدار فروش اموال و با راه اندازی کارخانه شن و ماسه، تجهیز کارگاه بلوک و جدول بتنی، تعمیرات کارخانه اسفالت، بروز کردن مال الاجاره ها و … توانسته ایم منابع در خوری برای شهرداری از این نظر تعریف نماییم.

2 پاسخ برای “بودجه ۶۰ میلیاردی سال آینده شهرداری پاوه

  • ناشناس در تاریخ بهمن 23, 1401 گفت:

    میدان اصلی شهر یعنی میدان شهدا نیاز به ساماندهی دارد. لطفا دکه های قدیمی را برداشته و به جای آن دکه های شیک امروزی یا اتاقک بسازید یا کلا برچیده شوند دکه ها و به جای آنها پاساژی در زمین خالی محوطه هلال احمر ساخته شود.

  • دوست در تاریخ بهمن 20, 1401 گفت:

    بحث ترافیک یعنی انقدر از نظر دوستان هیچ بود که بودجه ای براش در نظر نگرفتن؟!!!!!!!!برنامه ای برای ترافیک ندارن؟ چقدر کارشناس حرفه ای در شورا هستن