چ 19 اردیبهشت 1403 ساعت 01:16

آئین تجلیل از جوانان برتر حوزه های مختلف شهرستان پاوه برگزار شد/عکس

آئین تجلیل از جوانان برتر حوزه های مختلف شهرستان پاوه برگزار شد/عکس

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت هفته جوان مراسم تجلیل از جوانان برتر حوزه های مختلف شهرستان پاوه در سالن جلسات فرمانداری پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در این مراسم فرماندار پاوه با تبریک دهه مبارک فجر به تشریح دستاوردهای نظام و خدمات و اقدامات صورت گرفته در شهرستان پاوه اشاره […]

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت هفته جوان مراسم تجلیل از جوانان برتر حوزه های مختلف شهرستان پاوه در سالن جلسات فرمانداری پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در این مراسم فرماندار پاوه با تبریک دهه مبارک فجر به تشریح دستاوردهای نظام و خدمات و اقدامات صورت گرفته در شهرستان پاوه اشاره کرد.

اردشیر رستمی افزود:در کنار دستاوردهای نظام مشکلاتی نیز وجود دارد که با طرح درست آنها و انتخاب و پیدا کردن راهکار مناسب و تلاش و کوشش می شود آنها را حل کرد و نباید صورت مسئله پاک شود بلکه بدنبال حل مسائل و مشکلات آن با جدیت و تلاش و کوشش بی وقفه بود.

وی با برشمردن دغدغه های جوانان ابراز امیدواری کرد با ایستادگی و تلاش و ایجاد بسترهای مناسب و بهره مندی از کلیه ظرفیتها می شود اندکی از دغدغه های جوانان را برطرف کرد و میطلبد خود جوان نیز برای حل مشکلات پای کار باشد.

در ادامه از ۲۱ نفر از جوانان پاوه در حوزه های مختلف که از سوی دستگاه های مربوطه و ادارات مختلف به اداره ورزش و جوانان معرفی شده بوده اند با اهدای لوح تقدیر و یک هدیه تجلیل به عمل آمد.