ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 15:27

جلد دوم “کتاب ذهن،آگاهی و سعادت” مهناز بهرامی به بازار آمد

جلد دوم “کتاب ذهن،آگاهی و سعادت” مهناز بهرامی به بازار آمد

به گزارش سلام پاوه: جلد دوم “کتاب ذهن، آگاهی و سعادت به قلم خانم مهناز بهرامی و تلاش آقای پروفسور جواد منتظمی (مدرس بین المللی قانون جذب) از سوی انتشارات تریفه چاپ و منتشر شد. مهناز بهرامی نویسنده روانسری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت: این کتاب دو جلد است که جلد اول آن […]

به گزارش سلام پاوه: جلد دوم “کتاب ذهن، آگاهی و سعادت به قلم خانم مهناز بهرامی و تلاش آقای پروفسور جواد منتظمی (مدرس بین المللی قانون جذب) از سوی انتشارات تریفه چاپ و منتشر شد.

مهناز بهرامی نویسنده روانسری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت: این کتاب دو جلد است که جلد اول آن با استقبال مردم مواجه شد و همین مشوقی شد که با پشتوانه و قدرت تشویق مردم جلد دوم آن را نیز به یاری خداوند به سرانجام و در دسترس عموم علاقمندان به کتاب برسانیم.

وی در ادامه از روند انتشار این کتاب صحبت کرد و افزود: حدود دو سال روی این دو جلد کتاب کار کردیم و هر لحظه نوشتن آن همراه با لذت و حس خوب بود و انگیزه زیادی برای نوشتن کتاب داشتیم چون قصد و نیت ما کمک کردن به انسان ها بود و به یاری خداوند کار جلد دوم کتاب به بهترین نحو به اتمام رسید.

مولف کتاب به علاقمندان به کتابخوانی افزود:به دوستان پیشنهادمی کنم تا جایی که برایشان امکانپذیر است، کتابخوانی را گسترش بدهند. چون ما از طریق کتاب خواندن آگاه تر خواهیم شد و از آگاهی به تکامل میرسیم که هم میتوانیم به خود و هم به جامعه کمک به سزایی داشته باشیم.

بهرامی با اشاره به همکاری انتشارات تریفه روانسر با مدیریت آقای مولود مصطفایی افزود: طراحی جلد توسط آقای جلیل محمدی و همیاری جناب آقای ایرج احمدی وخانم ژیلا ارسر در امر ویرایش کتاب و همراهی جناب آقای جلیل کریمی تدوینگر و فیلمبردار توانمند استان کرمانشاه که در ساخت تیزر و آقای وحیدامامی نیا در تهیه عکس تقبل زحمت کردند،شایسته تقدیر و تشکر دانست.

وی در خصوص انگیزه انتشار این کتاب تشریح کرد: در سال۱۳۹۹ با دعوت رسمی ازآقای پروفسور جواد منتظمی مدرس بین المللی قانون جذب، به تیم آمانج فعالیت خود را گسترده تر کردیم، پروفسور منتظمی محقق، پژوهشگر، استاد دانشگاه، مدرس توسعه فردی و مقیم کشور آلمان هستند، در راستای اهدافمان با پروفسور منتظمی تصمیم گرفتیم کتابی در رابطه با ذهن و آگاهی بنویسیم چون به این نتیجه رسیدیم که اکثر مردم از ذهن و ضمیر ناخودآگاه خود و کارکرد آن اطلاعات کافی ندارند و نمی دانند کارکرد ذهن چیست؟ و چطور می توان از قدرت ذهن برای زندگی بهتر استفاده کرد.

مهناز بهرامی خاطر نشان کرد: درسال۱۳۹۰ فعالیت خود را در زمینه روان درمانگری با روش ایموشن کدوبادی کد و کار روی بیماری های جسمی، روحی و ذهنی شروع کردم و توانستم با این علم قوی بیماریهای زیادی را ازجمله افسردگی ها، ترک اعتیاد، ترک سیگار ،اغلب بیماریهای جسمی …. درمان کنم.

گفتنی است مهناز بهرامی مدیر و موسس گروه تحقیقاتی آمانج، نقاش، مدرس دوره های ایموشن کدوبادی کد(EFT) هواپونوپونو، با سابقه ده سال درمانگری روی بیماریهای جسمی، روحی و ذهنی باروش بادی کد است.

جلد دوم کتاب ذهن ، آگاهی و سعادت در ۲۹۱ صفحه و با قیمت ۱۵۰ هزار تومان از طریق پیج اینستاگرام amanj_223@ وی قابل فروش است.

6 پاسخ برای “جلد دوم “کتاب ذهن،آگاهی و سعادت” مهناز بهرامی به بازار آمد

  • محمد رضا کریمی در تاریخ بهمن 27, 1401 گفت:

    عالی بود کتاب ذهن آگاهی و سعادت

  • روشنک عظیم زاده در تاریخ بهمن 18, 1401 گفت:

    با درود خدمت شما سپاسگزارم از سایت خوب شما . عالی بود کتاب ذهن آگاهی و سعادت . کمال تشکر رو از گروه تحقیقاتی آمانج دارم .

  • مجید محمدی فر در تاریخ بهمن 16, 1401 گفت:

    درود بر شما فوق العاده عالی بود کتاب ذهن آگاهی و سعادت

  • ناشناس در تاریخ بهمن 16, 1401 گفت:

    ممنونم از سایت بسیار خوب ارزشمند شما . فوق العاده عالی بود کتاب ذهن آگاهی و سعادت .

  • ناشناس در تاریخ بهمن 15, 1401 گفت:

    کتاب بسیار خوبی بود کتاب ذهن آگاهی و سعادت تشکر و سپاس فراوان از سایت خوب شما یک دنیا تشکر

  • ناشناس در تاریخ بهمن 15, 1401 گفت:

    کتاب بسیار خوبی بود کتاب ذهن آگاهی و سعادت تشکر و سپاس فراوان